search icon

Οικονομία

Πώς κινήθηκε η αγορά ένδυσης το α’ τετράμηνο του 2023

Τι δείχνουν τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ)

Άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο πρώτο τετράμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

Συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.

Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.

Διαβάστε ακόμα

Οι επιλογές Μητσοτάκη και το grotesco της Βουλής, η χθεσινή πτώση του ΧΑ, το «χρυσό» γηροκομείο του Ψυχικού και η μπουλντόζα του Ελληνικού

«Επιθετικές» κινήσεις για το δημόσιο χρέος με 4 επανεκδόσεις ομολόγων

Πληροφορική: «Αγώνας δρόμου» για έργα 2 δισ. ευρώ – Ποιοι mega διαγωνισμοί «ξεπάγωσαν»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version