Προ ημερών ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, αναφερόμενος στο Fuel Pass 3 είχε πει χαρακτηριστικά ότι «είμαστε στη φάση υλοποίησης των μέτρων που ανακοινώθηκαν στη ΔΕΘ, δεν είμαστε στη φάση ανακοίνωσης νέων». Υπενθυμίζεται πως ο Πρωθυπουργός δεν είχε κάνει λόγο για νέο επίδομα στα καύσιμα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, άφησε ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο νέου επιδόματος, δηλώνοντας, «μέτρα στήριξης στο μέτρο που τα δημοσιονομικά περιθώρια θα μας το επιτρέψουν θα λαμβάνονται. Δεν ξέρω την φύση των μέτρων, μπορεί να είναι ένα fuel pass, ανάλογα με τις τιμές των καυσίμων. Αυτό που μπορώ να σας πω ότι δεν θα είναι, είναι η οριζόντια μείωση των φόρων στα καύσιμα, ούτε ο ΦΠΑ. Αυτό έχει πάρα πολύ μεγάλο δημοσιονομικό κόστος. Έχουμε ταυτόχρονα δύο θύελλες, η μία είναι ο πληθωρισμός και το δεύτερο είναι οι αγορές. Η κυβέρνηση πρέπει να ισορροπήσει και στα δύο».
Diesel κίνησης: Τι είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Υπενθυμίζεται ότι ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει παρέμβαση στο diesel κίνησης. «Αυτό που παρατηρούμε στο diesel δεν είναι ελληνικό φαινόμενο αλλά παγκόσμιο. Δεν μπορεί να λέτε ότι είναι ελληνική ιδιαιτερότητα. Σταματήστε αυτή την προπαγάνδα» είχε πει απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα. «Να συζητήσουμε ρεαλιστικές λύσεις για να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Έχετε δίκιο ότι οι αυξήσεις στο diesel έχουν επίπτωση στην εφοδιαστική αλυσίδα. Μετράμε τις δυνατότητες μας και θα δούμε αν μπορούμε να εξαγγείλουμε κάτι και για το diesel κίνησης» είχε προσθέσει.
Διαβάστε ακόμη:
Πώς θα παρασύρει η Γερμανία σε συρρίκνωση ολόκληρη την Ευρωζώνη το 2023
Σαουδική Αραβία: Το Ριάντ επιδιώκει τη σταθερότητα των πετρελαϊκών αγορών
Πώς ορισμένα μεγάλα «πορτοφόλια» γλιτώνουν (προς το παρόν) από το σοκ των αγορών