search icon

Οικονομία

Μητρώο POS: Πότε ξεκινά η καταγραφή τους από την ΑΑΔE – Υποχρεώσεις για τους κατόχους

Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα - Τι πρέπει να κάνουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες - Κάθε πότε θα πρέπει να ενημερώνουν την εφορία

Στα τελη του μήνα ξεκινάει σταδιακά η πλήρη καταγραφή των τερματικών POS που λειτουργούν στην ελληνική επικράτεια προχωρά η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Με απόφαση του Διοικητή ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, συστήνεται και τηρείται στην ψηφιακή πύλη myAADE Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) και ορίζεται η διαδικασία της συνεχούς επικαιροποίησής του.

Συντελείται έτσι ένα αποφασιστικό βήμα για την υλοποίηση του εξαιρετικά σημαντικού έργου της διασύνδεσης ταμειακών συστημάτων και POS.

Στόχος της ΑΑΔΕ είναι το μητρώο POS να συσταθεί αυτοματοποιημένα, με βάση τις πληροφορίες που η ΑΑΔΕ θα λάβει από τους παρόχους POS, και οι επιχειρήσεις να διορθώνουν και να συμπληρώνουν την εικόνα τους, δηλώνοντας τα POS που τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα στοιχεία που θα έχουν αποσταλεί από τους Παρόχους.

Ειδικότερα, τα ενεργά POS των επιχειρήσεων θα δηλώνονται αυτοματοποιημένα, μέσω διεπαφής (API), ανά δεκαήμερο:

Από την πλευρά τους, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν POS:

Διευκρινίζεται ότι ως ενεργό νοείται το POS που δύναται να χρησιμοποιηθεί για την ολοκλήρωση συναλλαγών με κάρτα, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείται ή διατίθεται ως εφεδρικό για την περίπτωση λειτουργικής βλάβης ή άλλης έκτακτης ανάγκης.

Διαβάστε ακόμη:

Η κλιματική αλλαγή νέα «απειλή» για τις τράπεζες – Η στήριξη προς τους πληγέντες και τα «πράσινα» δάνεια

Σερί οκτώ αρνητικών εβδομάδων για το ευρώ

Γιατί τίναξε την μπάνκα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δίνοντας τίμημα μαμούθ €3,27 δισ. για την Αττική Οδό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version