Eντός του επόμενου μήνα αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια 800 επιπλέον οχημάτων νέας τεχνολογίας (300 ηλεκτροκίνητα, 200 υβριδικά, 300 φυσικού αερίου) για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπως είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Επιπλέον, όπως πρόσθεσε, ο κ. Κεφαλογιάννης με διαγωνισμό που αναμένεται να «τρέξει» το 2022, θα αγοραστούν επιπλέον 500 καινούργια λεωφορεία. Από το σύνολο των 1300 λεωφορείων, ο ΟΑΣΘ αναμένεται να πάρει περίπου το 1/3, δηλαδή 420-430 αστικά λεωφορεία.
Απαντώντας σε ερώτηση για τον κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ειδικά των οδηγών, θέμα που έθεσε το συνδικάτο εργαζομένων τους, ο πρόεδρος και διευθύνων του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας δήλωσε ότι το ζήτημα έχει διευθετηθεί και την προσεχή Δευτέρα 19/4, θα σταλούν τα ΑΜΚΑ των εργαζομένων στο αρμόδιο υπουργείο ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία.
Ενίσχυση του ΟΑΣΘ με leasing
Πολύ θετικά «βλέπει» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με το μέτρο της προαίρεσης για τη μίσθωση με leasing περισσοτέρων λεωφορείων, τόνισε ο αρμόδιος υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, υπογραμμίζοντας ότι οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.
«Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η ενίσχυση των συγκοινωνιών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης ενόψει μάλιστα και του σταδιακού ανοίγματος της οικονομίας και της κοινωνίας», δήλωσε ο κ. Κεφαλογιάννης, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στα γραφεία του ΟΑΣΘ, παρουσία των διοικήσεων και μελών του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού καθώς και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Ο κ. Κεφαλογιάννης υπενθύμισε ότι από τον Ιούλιο του 2019, οπότε κυκλοφορούσαν στους δρόμους του νομού περί τα 210 -230 οχήματα, «σήμερα, μέσα από τη διαδικασία του leasing και τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, κυκλοφορούν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης 430-440 οχήματα».
Διαβάστε ακόμα:
Συν-εργασία: Οι προθεσμίες υποβολής δηλώσεων – Δεύτερη ευκαιρία σε δικαιούχους
Εμπορικά κέντρα: Μπλόκο από τους ειδικούς στο άνοιγμά τους – Τι θα γίνει με τα φροντιστήρια
Δεν καταργείται το οκτάωρο αλλά μπορούμε να πάμε σε τετραήμερη εργασία;