Οι προσπάθειες εξαπάτησης των καταναλωτών συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό, με κύριο μέσο “ψαρέματος” των ανυποψίαστων πολιτών να είναι η προσφορά επώνυμων προϊόντων σε χαμηλές τιμές, με τις παραγγελίες φυσικά να μην εκτελούνται ποτέ μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων «μαϊμού».

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες τις οποίες επικαλείται η εφημερίδα Καθημερινή, από τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους μέχρι και σήμερα, τουλάχιστον 50 ιστοσελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων – μαϊμού έχουν κατέβει από το Διαδίκτυο, με ενέργειες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, η οποία ανήκει στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

Τα συγκεκριμένα e-shop, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, δεν έχουν πίσω τους νομικά πρόσωπα, ΑΦΜ ή φορολογική έδρα, ενώ φέρονται να χρησιμοποιούν καταχρηστικά επωνυμίες γνωστών αλυσίδων, «πουλώντας» προϊόντα τους σε ανταγωνιστικές τιμές.

Σκοπός, όπως επισημαίνεται στο ρεπορτάζ, είναι η απόσπαση τόσο χρηματικών ποσών όσο και προσωπικών δεδομένων ανυποψίαστων καταναλωτών Το κόλπο είναι η κανονική λειτουργία των e-shop για ένα διάστημα ώστε να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κοινού και στη συνέχεια, όταν έχει διευρυνθεί η πελατειακή τους βάση, η ξαφνική παύση της εκτέλεσης παραγγελιών και η υπεξαίρεση των χρημάτων που καταβάλλονται από ένα σημείο και πέρα.

Σε αυτό το πλαίσιο για να προστατευτούν οι καταναλωτές θα πρέπει να χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική εφαρμογή πληρωμών ή κάποια τραπεζική κάρτα για τις συναλλαγές τους και να μην προβαίνουν σε κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, καθώς με την τελευταία μέθοδο καθίσταται αδύνατη η διεκδίκησή τους.

Διαβάστε ακόμη

Προειδοποίηση από SSM: Προσοχή στους δείκτες των κόκκινων δανείων

Unilever στο newmoney: Θα ξεκινήσει διαβούλευση με τα συνδικάτα για τις μαζικές απολύσεις

Αλλάζουν 1 στις 12 υποβληθείσες δηλώσεις λόγω λάθους… των φορέων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ