search icon

Οικονομία

Κομισιόν: Πυλωρός η Booking αλλά όχι οι X Ads και TikTok Ads

Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η εν λόγω βασική υπηρεσία πλατφόρμας αποτελεί σημαντική πύλη σύνδεσης επιχειρήσεων και καταναλωτών

Πυλωρός  χρίστηκε σήμερα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η Booking.com όσον αφορά τη διαδικτυακή υπηρεσία διαμεσολάβησης, ενώ αποφάσισε να μην χρίσει ως πυλωρούς την X Ads και την TikTok Ads. Ο χαρακτηρισμός ως πυλωρός αποδίδεται στη βάση της πράξης για τις ψηφιακές αγορές.

Παράλληλα, η Επιτροπή ανακοίνωσε ότι κίνησε έρευνα αγοράς για να αξιολογήσει την αντίκρουση που υποβλήθηκε για τη διαδικτυακή υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης X.

Οι σημερινές αποφάσεις έρχονται σε συνέχεια της διαδικασίας επανεξέτασης που διεξήγαγε η Επιτροπή αφού παρέλαβε την 1η Μαρτίου 2024 τις κοινοποιήσεις των τριών εταιρειών σχετικά με την πιθανή ιδιότητά τους ως πυλωρών.

Βάσει αυτοαξιολόγησης, την οποία υπέβαλε η Booking την 1η Μαρτίου 2024, σύμφωνα με την οποία πληροί τα σχετικά κατώτατα όρια, η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η εν λόγω βασική υπηρεσία πλατφόρμας αποτελεί σημαντική πύλη σύνδεσης επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Παράλληλα, η Επιτροπή κίνησε έρευνα αγοράς για να αξιολογήσει την αντίκρουση που υποβλήθηκε την 1η Μαρτίου 2024 για την υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης X. Σύμφωνα με αυτήν, παρότι πληροί τα κατώτατα όρια, η X δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως σημαντική πύλη σύνδεσης επιχειρήσεων και καταναλωτών. Η έρευνα θα πρέπει να ολοκληρωθεί εντός πέντε μηνών.

Μια άλλη αντίκρουση υποβλήθηκε για την υπηρεσία διαδικτυακής διαφήμισης X Ads. Η Επιτροπή συμπέρανε ότι, μολονότι η X Ads πληροί τα ποσοτικά κριτήρια για ορισμό της βάσει της πράξης για τις ψηφιακές αγορές, η εν λόγω βασική υπηρεσία πλατφόρμας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σημαντική πύλη. Κατά συνέπεια, η Επιτροπή αποφάσισε να μην ορίσει την X Ads.

Τέλος, την 1η Μαρτίου 2024 η Επιτροπή έλαβε κοινοποίηση της διαδικτυακής διαφημιστικής υπηρεσίας TikTok Ads της εταιρείας ByteDance, μαζί με αίτημα αντίκρουσης. Η Επιτροπή συμπέρανε ότι, μολονότι η TikTok Ads πληροί τα ποσοτικά κριτήρια για τον ορισμό της βάσει της πράξης για τις ψηφιακές αγορές, η εν λόγω βασική υπηρεσία πλατφόρμας δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σημαντική πύλη. Κατά συνέπεια, η Επιτροπή αποφάσισε να μην ορίσει ούτε την X Ads.

Διαβάστε ακόμη 

JP Morgan: Γιατί συνεχίζει να προτείνει τα ελληνικά ομόλογα – Οι εκτιμήσεις για την ελληνική οικονομία

Τράπεζες: Κινητικότητα με… όχημα την υψηλή ρευστότητα – Τα deals εντός και εκτός Ελλάδας

Γιώργος Νίκας: Ξανά στο στόχαστρο για μεζονέτα στην Τήνο (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version