Ένα λάθος με διπλή δόση για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (ΚΕΑ) στην προπληρωμένη κάρτα δημιούργησε αναστάτωση στους δικαιούχους. Και αυτό γιατί η πληρωμή της διπλής δόσης Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος από τον ΟΠΕΚΑ δεν έγινε για όλους αλλά για ορισμένους.
Ο ΟΠΕΚΑ αναγκάστηκε να δώσει διευκρινίσεις μετά το αλαλούμ στις πληρωμές.
Τι ανακοίνωσε ο Οργανισμός
Όπως αναφέρει ο ΟΠΕΚΑ, κατά τη διάρκεια βραδινής ροής πίστωσης επιδομάτων του ΟΠΕΚΑ από την Εθνική Τράπεζα, μέρος των δικαιούχων της κάρτας κοινωνικής αλληλεγγύης έλαβε υπερβάλλον ποσό.
Η Τράπεζα σύμφωνα με τον ΟΠΕΚΑ προχώρησε ήδη σε αντιλογισμό του υπερβάλλοντος ποσού σύμφωνα με το Νόμο, η δε χρήση της κάρτας κοινωνικής αλληλεγγύης δεν παρουσίασε καμία διακοπή.
Όλα αυτά επειδή την Πέμπτη (29/9), που ξεκίνησε η πληρωμή του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος (πρώην ΚΕΑ) καταβλήθηκε διπλό ποσό στην προπληρωμένη κάρτα των δικαιούχων.
Σημειώνεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ ανακοίνωσε ότι θα γίνει διπλή πληρωμή για το ΚΕΑ (Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα).
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της ΔΕΘ ανακοίνωσε: Διπλό Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα (ΚΕΑ): Η έκτακτη αυτή οικονομική ενίσχυση αφορά 482.335 ωφελούμενους που εντάσσονται σε 256.562 νοικοκυριά.
Υπενθυμίζεται ότι το εγγυημένο ποσό ορίζεται ως εξής:
Για κάθε μονοπρόσωπο νοικοκυριό: 200 ευρώ. Με την καταβολή του Δεκεμβρίου θα λάβουν 400 ευρώ
Για κάθε επιπλέον ενήλικο μέλος του νοικοκυριού: προσαύξηση του εγγυημένου ποσού κατά 100 ευρώ.
Παραδείγματα
- Νοικοκυριό με 2 ενήλικα μέλη λαμβάνει συνολικό ποσό ενίσχυσης 300 ευρώ. Με την καταβολή του Δεκεμβρίου θα λάβει 600 ευρώ
- Νοικοκυριό με 3 ενήλικα μέλη λαμβάνει συνολικό ποσό ενίσχυσης 400 ευρώ. Με την καταβολή του Δεκεμβρίου θα λάβει 800 ευρώ.
- Ωστόσο, η διπλή δόση ΚΕΑ θα γίνει περί τον Δεκέμβριο.
Διαβάστε ακόμα:
ΚΡΙ ΚΡΙ: Σε περιπέτειες η κερδοφορία παρά τις μεγάλες ανατιμήσεις στα προϊόντα
ΔΕΔΔΗΕ: Διαγωνισμός νέας ομάδας έργων για την αύξηση διείσδυσης των ΑΠΕ
Ενέργεια: Έως και €400 εκατ. τα έσοδα από τη φορολόγηση των ελληνικών διυλιστηρίων