Αύξηση κατέγραψε ο όγκος πωλήσεων και ο κύκλος εργασιών στο λιανεμπόριο της Ελλάδας για τον Μάρτιο του 2022 σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
Ειδικότερα, ο γενικός δείκτης στον όγκο των πωλήσεων για τον Μάρτιο αυξήθηκε 12,3%, ενώ ο γενικός δείκτης εκτός καυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων αυξήθηκε 10%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης όγκου, κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022, παρουσίασε αύξηση 1,8%.
Ανά κλάδους στον όγκο των πωλήσεων, η μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο πωλήσεων καταγράφηκε στην ένδυση και υπόδηση (+79,8%) και στα πολυκαταστήματα (-24,9%).
Αντίθετα, πτώση -1,3% σημειώθηκε στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων και -5,7% στην κατηγορία τρόφιμα-ποτά-καπνός.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2021, παρουσίασε αύξηση 20,2% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 αύξηση 5,6%.
Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Μάρτιο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022 παρουσίασε αύξηση 2,7%.
Τη μεγαλύτερη άνοδο ανά κλάδο στον κύκλο εργασιών κατέγραψε η ένδυση και υπόδηση (+92%) σε σχέση με τον Μάρτιο του 2021, ενώ ακολούθησαν τα καύσιμα/λιπαντικά αυτοκινήτων (+45,5%).
Αντίθετα, πτώση -14,7% σημείωσαν οι πωλήσεις εκτός καταστημάτων.
Διαβάστε επίσης:
Νταβός: Κόμβος τεχνολογίας η Ελλάδα – Οι συζητήσεις με Google και Meta (Facebook)
Με θετικό πρόσημο ο όμιλος Ελλάκτωρ στο πρώτο τρίμηνο