search icon

Οικονομία

Καραμανλής: «Ποτέ δεν είπαμε για διόδια στο κέντρο της Αθήνας»

Αναφερόμενος στα έργα υποδομής, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και η κυβέρνηση Μητσοτάκη “έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες” - Δακτύλιος: Ποιοι θα κυκλοφορούν ελεύθερα, ποιοι θα λάβουν άδεια, ποιοι κόβονται

«Ποτέ κανείς δεν είπε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη λέξη διόδια» δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, διαψεύδοντας τη φημολογία για το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα ο υπουργός κατά τη διάρκεια του Olympia Forum II, που οργανώνεται από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ παραδέχτηκε ότι η Αθήνα, όπως κάθε μεγαλούπολη της Ευρώπης, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κυκλοφορίας και πρόσθεσε ότι λαμβάνονται μέτρα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Όπως εξήγησε, το κυκλοφοριακό είναι ένα θέμα που δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει κάθε φορέας μόνος του, χρειάζεται συντονισμός πολλών φορέων.

Αναφέρθηκε στον “πράσινο δακτύλιο” που ξεκινάει στις 25 Οκτωβρίου και εξέφρασε την ελπίδα ότι ο κόσμος θα χρησιμοποιεί ακόμα περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Ο κ. Καραμανλής έκανε εκτενή αναφορά στα σχέδια του υπουργείου για τη βελτίωση των συγκοινωνιών, και τόνισε ότι σήμερα κυκλοφορούν 1.300 λεωφορεία στην Αθήνα από 850, μία αύξηση 50%, χάρη στη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα. Αναφέρθηκε επίσης στην εκμίσθωση οχημάτων και είπε ότι “μόνο στην Αθήνα και το Σίδνεϋ αυξήθηκε η χρήση των ΜΜΜ κατά της διάρκειας της πανδημίας”.
Επίσης, είπε ότι βρίσκεται ήδη στον αέρα είναι ο διαγωνισμός για τα 770 πράσινα λεωφορεία – ηλεκτρικά και CNG – με κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης και αποκάλυψε ότι θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός της ΣΤΑΣΥ για προμήθεια νέων συρμών.

Όσον αφορά στα έργα υποδομής, τόνισε ότι το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και η κυβέρνηση Μητσοτάκη “έχει το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες”, προσθέτοντας ότι πρόκειται για προγράμματα που ήδη υλοποιούνται. Ενώ πρόσθεσε ότι ξεμπλοκάρουν και εμβληματικά έργα, όπως για παράδειγμα το Πάτρα – Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και αναμένεται να είναι έτοιμο μέσα του 2023 – αρχές του 2024.

Διαβάστε ακόμα:

Opel: Καταβάλει 65 εκατ. πρόστιμο και σταματούν οι διώξεις για το dieselgate

Δακτύλιος: Ποιοι θα κυκλοφορούν ελεύθερα, ποιοι θα λάβουν άδεια, ποιοι κόβονται

Ποια χώρα καθιερώνει αργία μιας εβδομάδας για να αποφύγει το lockdown

Exit mobile version