Με τη μέθοδο του click away φαίνεται ότι διασώζεται το 35% του περυσινού τζίρου των καταστημάτων, σύμφωνα τουλάχιστον με την ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε «από τα μέχρι τώρα εξαχθέντα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων που έχουν πλήρως ανεπτυγμένο ηλεκτρονικό κατάστημα προσεγγίζει το 35% των περσινών πωλήσεων, ενώ από το σύνολο των παραγγελιών που δέχονται και εκτελούν οι επιχειρήσεις, η επιλογή των καταναλωτών με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος (click away), αγγίζει το 70%».
Σύμφωνα με τη ΓΓ Εμπορίου υπάρχει συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τα περιοριστικά μέτρα που συνοδεύουν το click away. «Σε δεκάδες ελέγχους που πραγματοποίησαν οι ελεγκτικές υπηρεσίες το αμέσως προηγούμενο διάστημα, η παραβατικότητα δεν ξεπέρασε το 1%», σημειώνει χαρακτηριστικά.
«Με τα μέχρι τώρα στοιχεία, τόσο από την εμπορική δραστηριότητα των επιχειρήσεων, όσο και από την τήρηση των ειδικών κανόνων λειτουργίας από πλευράς τους, μας επιτρέπουν, αφενός μεν να αισιοδοξούμε για την καταναλωτική δυναμική της αγοράς, αφετέρου δε να στηρίξουμε ακόμη περισσότερο το τολμηρό και αναγκαίο βήμα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, να μεταβούν στην νέα εμπορική πραγματικότητα και να «ανοίξουν» τα καταστήματα τους», σημειώνει η ανακοίνωση, και καταλήγει: «αποτελεί εδραία πεποίθηση μας, ότι η κοινωνία και οι επιχειρήσεις θα διαμορφώσουν μια νέα, σύγχρονη, διαφανή και ανταποδοτική εμπορική σχέση, με ορίζοντα τις νέες προκλήσεις».
Διαβάστε ακόμα:
Μακροχρόνια άνεργοι: Πότε λήγει η προθεσμία για τα 400 ευρώ του ΟΑΕΔ
Οι δυο «Millennials» που έβγαλαν 10 εκατ. πουλώντας θήκες τηλεφώνων στο Instagram