Να επωφεληθούν από τον κρύο χειμώνα ελπίζουν χώρες του ευρωπαϊκού νότου. όπως η Ελλάδα και η Ισπανία.
Πρόκειται για μια νέα τάση η οποία απευθύνεται κυρίως σε Βρετανούς, οι οποίοι καλούνται να αφήσουν την κρύα χώρα τους και να ταξιδέψουν σε πιο θερμά κλίματα όπου το κόστος ζωής θα είναι αισθητά χαμηλότερο. Με τον uπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια να υπενθυμίζει πως «οι πόρτες μας είναι ανοιχτές 12 μήνες τον χρόνο, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη» το κάλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι πιο σαφές.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Independent, η βιομηχανία του τουρισμού στην Ελλάδα κατέγραψε εξαιρετική επίδοση αυτό το καλοκαίρι φέρνοντας στη χώρα 33,1 εκατομμύρια επισκέπτες και 18 δισεκατομμύρια ευρώ.
Καθώς το κόστος ζωής ανεβαίνει, οι λογαριασμοί του ρεύματος ανησυχούν ιδιαίτερα τους Βρετανούς, ιδίως τις μεγαλύτερες ηλικίες. Υπολογίζεται πως τα νοικοκυριά μπορεί να κληθούν να πληρώσουν διπλάσια ποσά σε σχέση με το προηγούμενος έτος, γεγονός που έδωσε και την αφορμή για την καμπάνια του ταξιδιωτικού πρακτορείου TravelTime World με τίτλο «The heat is on», η οποία καλεί τους ταξιδιώτες να προτιμήσουν μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές σε θερμά κλίματα αντί να επωμιστούν το υψηλός κόστος ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Το ερώτημα – όπως επισημαίνει ο Independent – είναι αν μπορείς να ζήσεις σε μια θερμή χώρα με λιγότερες από 20 λίρες την ημέρα, γιατί να μην προτιμήσει κανείς αυτή την επιλογή που σημαίνει ακόμα και δυνατότητα αποταμίευσης παράλληλα με τις διακοπές του;
Διαβάστε ακόμη
Αυτά είναι τα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού» – Ποιο είδος καφέ απορρίφθηκε
Πετζετάκις-Shelman: Την ίδια μέρα στο σφυρί δυο «βαριά ονόματα» της ελληνικής βιομηχανίας
Συμβούλιο υπουργών Ενέργειας ΕΕ με δύο εναλλακτικά σχέδια για το φυσικό αέριο