Η Ελλάδα αποτελεί μία από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που καθυστερεί υπερβολικά να μεταβεί στη νέα εποχή της κινητικότητας εξαιτίας πολλαπλών παραγόντων που κυριολεκτικά υπάρχουν μόνο στη χώρα μας.
Αρχικά, να υπενθυμίσουμε πως διαθέτουμε έναν από τους γηραιότερους και πιο ρυπογόνους στόλους αυτοκινήτων, φορτηγών, λεωφορείων αλλά και δίκυκλων.
Ωστόσο η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει τεράστια ελλείμματα σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ καθώς θα μειωθούν τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας, το Τέλος Ταξινόμησης, τα τεκμήρια διαβίωσης και άλλων φόρων καθώς όπως όλοι γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων πληρώνουν μόνο φόρους για το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνουν κατά τη διάρκεια της φόρτισης.
Επίσης κατά τον εκτελωνισμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το μόνο που καταβάλλεται είναι ο ΦΠΑ που θα συνεχίσει να ισχύει.
Αν λοιπόν αύριο εισάγονταν στη χώρα αλλά και σε κυκλοφορία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα τότε η Ελλάδα θα έχανε πάνω από 1 δισ. ευρώ που αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας, 198 εκατ. ευρώ από το Τέλος Ταξινόμησης οχημάτων, 1,9 δισ. ευρώ από το φόρο στη βενζίνη και 1,3 δισ. ευρώ από το φόρο στο diesel, 51 εκατ. ευρώ από τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, μειωμένα έσοδα από τον φόρο ασφαλίστρων (μειωμένα συμβόλαια ασφαλίστρων) και βέβαια θα κινούνται λιγότερα οχήματα στους δρόμους.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο Newsauto