Η Google Ελλάδος και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών (ΕΣΑ) ανακοίνωσαν σήμερα (20/1) τη σύμπραξή τους, με στόχο να στηριχθεί όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται ο κλάδος του λιανεμπορίου.
Η Google, μέσω της συνεργασίας της με τον ΕΣΑ, θα στηρίξει τα χιλιάδες μέλη του Συλλόγου, προσφέροντας δωρεάν ατομικές διαδικτυακές συναντήσεις με συμβούλους της εταιρείας, οι οποίοι μεταξύ άλλων:
- Θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα προφίλ, μέσω του οποίου θα προβάλλεται η επιχείρησή τους δωρεάν στην Αναζήτηση και στους Χάρτες της Google μέσα από την υπηρεσία Google My Business. Οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών εξυπηρέτησης, όπως π.χ. παράδοση χωρίς επαφή και παραλαβή έξω από το κατάστημα.
- Θα τους εξηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να δημιουργούν έσοδα.
- Θα τους καθοδηγήσουν στις σωστές κινήσεις για να καταρτίσουν ένα ολοκληρωμένο Πλάνο Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με εργαλεία όχι μόνο της Google, αλλά και άλλων εταιρειών του χώρου, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους.
Η ανάγκη της ψηφιακής λειτουργίας των επιχειρήσεων υπαγορεύεται και από τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ, σύμφωνα με τα οποία στην Ελλάδα σημειώνεται σημαντική και σταθερή άνοδος στις ηλεκτρονικές αγορές.
Κατακόρυφη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές
Πλέον, ένας στους δύο χρήστες (50%) του διαδικτύου κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά, όταν η αντίστοιχη αναλογία το 2019 ήταν ένας στους πέντε (21%). Η επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του λιανεμπορίου μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην άμεση ανακούφιση του τομέα, θέτοντας ταυτόχρονα στέρεες βάσεις για τη μελλοντική ανάκαμψη και ανάπτυξή του.
Η σύμπραξη με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας της Google με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, που ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα, για ένα πρόγραμμα ψηφιακής ενδυνάμωσης για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου.
Χιλιάδες ενδιαφερόμενοι
Το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία περιλαμβάνει κυρίως δωρεάν ομαδικά διαδικτυακά σεμινάρια ψηφιακής εκπαίδευσης, είναι τόσο μεγάλο, ώστε μέσα σε μόλις τέσσερις εβδομάδες τουλάχιστον 4.000 εκπρόσωποι μικρομεσαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Για εγγραφή και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ζωντανές διαδικτυακές εκπαιδεύσεις της Google, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τη σελίδα https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-el/f2f
«Ανάληψη κοινών δράσεων ΕΣΑ και Google»
Η διευθύντρια Marketing της Google για την ΝΑ Ευρώπη, Μαρία Φουντά, είπε σχετικά: «Η πρωτοβουλία αυτή εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της Google να συμβάλει έμπρακτα στην επιτάχυνση της ανάκαμψης της χώρας μας και την ανάπτυξή της μέσα από την τεχνολογία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις συνεργασίες μας, όπως αυτή με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και τη σημερινή σύμπραξή μας με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών.
Τα προγράμματά μας για δωρεάν ψηφιακή εκπαίδευση και εργαλεία, θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και να μπορέσουν να αναπτυχθούν, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και πέραν αυτής».
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, δήλωσε: «Είμαι ευτυχής που ο ισχυρότερος σύλλογος της χώρας αποτελεί τον σύνδεσμο μεταξύ των χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεών της και μιας παγκόσμια καταξιωμένης ψηφιακής πρότασης, η οποία μπορεί να συμβάλει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους.
Αναμένω την περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων και την ανάληψη κοινών δράσεων ΕΣΑ και Google προς όφελος των υγιών παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, δημιουργώντας ευκαιρίες και προοπτική για τα “νέα μυαλά” της Ελλάδος».
Διαβάστε ακόμη
«Smart» κινήσεις και «ζεστό» χρήμα για Δημόσιο, τράπεζες, επιχειρήσεις και νοικοκυριά
Ολλανδία – κορωνοϊός: Απαγόρευση κυκλοφορίας για πρώτη φορά μετά τον Β’ ΠΠ