search icon

Οικονομία

«Εξοικονομώ – Αυτονομώ»: Άνοιξε η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών

Στόχος, η καλύτερη ενημέρωση των ενδιαφερόμενων - Τι θα καλύπτει η τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» άνοιξε σήμερα Τρίτη 20 Οκτωβρίου, έχοντας ως στόχο την καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά -εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ.

Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@ prv.ypeka.gr

Exit mobile version