search icon

Οικονομία

ΕΣΠΑ: Στην τελική ευθεία χρηματοδότηση 80 εκατ. ευρώ για e-shop

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην στήριξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και στη διασφάλιση της οικονομικής δραστηριότητας χωρίς συνωστισμό στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων

Στην τελική ευθεία μπαίνει το πρόγραμμα για επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων από το ΕΣΠΑ με ποσό έως 5.000 ευρώ για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop).

Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προχώρησε απόψε στην προδημοσίευση του οδηγού της δράσης ενώ ο αρμόδιος υφυπουργός, Γιάννης Τσακίρης αναμένεται να υπογράψει την προκήρυξη ως τα τέλη του μήνα.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην στήριξη της λειτουργίας των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και στη διασφάλιση της οικονομικής δραστηριότητας χωρίς συνωστισμό στους εσωτερικούς χώρους των καταστημάτων. Σύμφωνα με τον Οδηγό του προγράμματος:

– Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

– Ο προϋπολογισμός της δράσης είναι 80.000.000 ευρώ.

– Δικαιούχοι της δράσης είναι μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019

Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα ημέρες.

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα δράση, απαιτείται η υποβολή αίτησης χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της αναλυτικής πρόσκλησης της δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

– Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

– Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης

– Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. ηλεκτρονική διεύθυνση)

– Φωτογραφίες του φυσικού καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

Διαβάστε περισσότερα

Μεγάλες εταιρείες σταματούν τις χορηγίες προς τους πολιτικούς που δεν επικύρωσαν τη νίκη Μπάιντεν

George Tenet: Ο Έλληνας πρώην διευθυντής της CIA δουλεύει στην πιο «μυστική» τράπεζα του κόσμου

Οι big business της πληροφορικής: Οι νέες επενδύσεις, οι κρίσιμοι διαγωνισμοί και οι κινήσεις των ισχυρών «παικτών»

Exit mobile version