Αύξηση 1,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας, παρά την πτώση του τζίρου στα σούπερ μάρκετ και τα καύσιμα. Ειδικότερα, οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά σε: Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισμό (29,7%), Πολυκαταστήματα (27,9%), Ένδυση-Υπόδηση (23,8%), Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη (3,7%), Φαρμακευτικά-Καλλυντικά (1,6%) και Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό (1,4%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (5,3%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3,2%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 1,4% τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022 σημείωσε μείωση 12,9%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,7% τον μήνα 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,8% τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022 σημείωσε μείωση 15,4%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,9% τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022.
Διαβάστε ακόμη
Ταμειακές Μηχανές: Αλλάζουν πάλι (αλλά με επιδότηση) για να διασυνδεθούν με τα POS
Βοήθεια… έρχονται κόκκινοι φόροι, το deal της ΤΕΝΕΡΓ, οι μισθοί των CEO και ο γάμος της Πύλου