search icon

Οικονομία

«Έκρηξη» Σπίρτζη κατά ΤΑΙΠΕΔ για καθυστερήσεις στις αποκρατικοποιήσεις!

Ο υπουργός που σήκωνε τη σημαία της αντίστασης κατηγόρησε στους θεσμούς το ΤΑΙΠΕΔ για ολιγωρία στην περίπτωση της Εγνατίας Οδού – «Αν είχαμε κάνει εμείς το διαγωνισμό θα τον είχαμε ολοκληρώσει» έφθασε να δηλώσει! - Τι είπε για το Καστέλι, το «Ελ. Βενιζέλος» και τα ηλεκτρονικά διόδια

Του Κωστή Πλάντζου

Ευθύνες στο ΤΑΙΠΕΔ επέρριψε ο υπ. Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης για τις καθυστερήσεις στο μέτωπο των αποκρατικοποιήσεων. Ειδικότερα ο κ. Σπίρτζης, με αφορμή το θέμα του διαχωρισμού της Εγνατίας Οδού για το οποίο είχε σήμερα εκτενή συζήτηση με τους επικεφαλής των θεσμών στο Χίλτον καταφέρθηκε κατά της διοίκησης του Ταμείου κατηγορώντας το ότι αυτό ευθύνεται για την ολιγωρία που υπάρχει στην ολοκλήρωση του.

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των δανειστών ο υπ. Υποδομών, ο οποίος στο παρελθόν καταφερόταν κατά των ιδιωτικοποιήσεων υπογράφοντας όμως τις αποφάσεις με δάκρυα και «πόνο ψυχής», όπως έλεγε, εμφανίστηκε ως ο καλύτερος εφαρμοστής του προγράμματος των ιδιωτικοποιήσεων.

Ειδικά για την Εγνατία ανέφερε ότι «μάλλον το προσωπικό του ΤΑΙΠΕΔ, οι σύμβουλοί του, έχουν τεχνική ανεπάρκεια». «Ο μηχανισμός του ΤΑΙΠΕΔ εν γένει έχει πρόβλημα. Ο διαγωνισμός της σύμβασης παραχώρησης της Εγνατίας τρέχει από το 2010, εμείς θα είχαμε τελειώσει», πρόσθεσε αναφερόμενος στο θέμα των διοδίων που εμποδίζει την ολοκλήρωσή του.

Ο ίδιος τόνισε πάντως πως η διαγωνιστική διαδικασία των διοδίων και της Εγνατίας πλέον προχωρά. 

Αιχμές και για το ΔΑΑ

Είπε μάλιστα ότι και το θέμα του Ελευθέριος Βενιζέλος σχετίζεται με λάθη του ΤΑΙΠΕΔ. «Δεν μπορεί να έχει τελειώσει το Καστέλι από την ημέρα μηδέν και το Ελ. Βενιζέλος που δεν έχει κανένα κατασκευαστικό θέμα να είναι βουνό». Δεν φταίει η Γ.Δ. Ανταγωνισμού για την καθυστέρηση στην επέκταση της παραχώρησης, πρόσθεσε.

«Αν κάναμε εμείς τον διαγωνισμό για το Ελ Βενιζέλος ή για την Εγνατία θα παίρναμε 3 φορές μεγαλύτερο τίμημα», ανέφερε. «Θα δείτε την αξιολόγηση του ΤΑΙΠΕΔ για την επέκταση της αξιολόγησης και θα δείτε αυτή για το Καστέλι και θα βγάλετε τα ανάλογα συμπεράσματα. Θα τα δει και η Γενική Διεύθυνση ανταγωνισμού», ανέφερε.

Το ΤΑΙΠΕΔ «είχε να κάνει 20 ιδιωτικοποιήσεις και το αποτέλεσμα είναι πολύ μικρό. Και ο ΔΕΣΦΑ δεν έχει ολοκληρωθεί, όχι μόνο το θέμα της Εγνατίας», είπε

Παράθυρο για την αλλαγή των μέτρων μετά το 2018

Εν τω μεταξύ ο κ. Σπίρτζης άφησε επίσης ανοικτό το ενδεχόμενο αλλαγής των δημοσιονομικών μέτρων μετά το 2018.

Ερωτηθείς για το πλαίσιο πολιτικής μετά το 2018 και για την πιθανότητα να μην εφαρμοσθεί για παράδειγμα η περικοπή συντάξεων ανέφερε ότι «μπορεί και από την Ευρώπη να μας πούν ότι δεν υπάρχει λόγος» για τα μέτρα αν η οικονομία προχωρήσει καλά. «Υπάρχει αλλαγή κλίματος στην Ευρώπη», ανέφερε.

Exit mobile version