Το νέο πιλοτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ που ήδη υλοποιείται σε τρία υποκαταστήματα, του Συντάγματος, του Κεραμεικού και της Αγίας Παρασκευής στοχεύει στον περιορισμό των «άσκοπων ραντεβού» στα υποκαταστήματα.
Σε ένα ποσοστό που έφτασε το 40%, οι ασφαλισμένοι εξυπηρετήθηκαν τηλεφωνικά, το πρόβλημά τους τακτοποιήθηκε και έτσι, δεν χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί το προγραμματισμένο ραντεβού, σε μια απόπειρα περαιτέρω απεγκλωβισμού των υποστελεχωμένων έτσι και αλλιώς, υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.
Στα συγκεκριμένα υποκαταστήματα διαπιστώθηκε ότι υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω απεγκλωβισμού των ραντεβού και για τον λόγο αυτό ξεκίνησε η προκαταβολική τηλεφωνική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους ασφαλισμένους.
Ας σημειωθεί ότι τα ραντεβού που είχαν κλειστεί, δεν αφορούσαν μόνο συνταξιοδοτικές, αλλά ευρύτερα ασφαλιστικές υποθέσεις, που έχριζαν τακτοποίησης. Συνολικά επιχειρήθηκε επικοινωνία σε περίπου 300 ασφαλισμένους.
Διαβάστε ακόμη
«Παιχνίδι» στην κτηματαγορά με την Golden Visa
Οικογένεια Εμφιετζόγλου: Προς νέο σφυρί το μεγαλοπρεπές συγκρότημα στα Ανάβρυτα (pics)
Citi: Οι εισροές στις ευρωπαϊκές μετοχές από αμερικανικά funds είναι «καλός οιωνός»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ