Ενα νέο ψηφιακό βήμα του e-ΕΦΚΑ ολοκληρώθηκε με το νέο αναβαθμισμένο περιβάλλον των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΚΕΑΟ (Κέντρο Είσπραξης Ααφαλιστικών Οφειλών) που τέθηκε σε λειτουργία, διευκολύνοντας τις συναλλαγές των οφειλετών με τον Φορέα.
Στο πλαίσιο της άμεσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των οφειλετών, απλουστεύονται οι διαδικασίες. Εφεξής, για την παρακολούθηση και διαχείριση των ληξιπρόθεσμων οφειλών δεν θα απαιτείται διακριτή πιστοποίηση, ή σύνδεση ανά μητρώο οφειλέτη.
Η σύνδεση με τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΚΕΑΟ πραγματοποιείται με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet του οφειλέτη, μέσω της ιστοσελίδας του Φορέα https://www.efka.gov.gr/el/elektronikes-yperesies/elektronikes-yperesies-keao ακολουθώντας τη διαδρομή: Μενού > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες > Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕΑΟ.
Στο νέο περιβάλλον, παρέχεται πλέον στον οφειλέτη η δυνατότητα πρόσβασης από ένα σημείο, σε ενοποιημένη εικόνα του συνόλου των μητρώων του, ανεξάρτητα του Φορέα προέλευσης της οφειλής (τ.ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τ.ΟΑΕΕ, τ.ΟΓΑ, τ. ΤΣΜΕΔΕ, νυν e-ΕΦΚΑ, κλπ).
Επισημαίνεται ότι οι οφειλέτες που είχαν ήδη πιστοποιηθεί στο παρελθόν στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΚΕΑΟ μπορούν να χρησιμοποιούν τους κωδικούς που ήδη διαθέτουν.
Διευκρινίζεται, ότι στο νέο αναβαθμισμένο περιβάλλον των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΚΕΑΟ κάθε οφειλέτης μπορεί να παρακολουθήσει και να διαχειριστεί μόνον τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, οι οποίες είναι βεβαιωμένες στον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) του και όχι τυχόν οφειλές του, βεβαιωμένες στον Α.Φ.Μ. τρίτου προσώπου για τις οποίες συνευθύνεται εκ του νόμου (π.χ. οφειλές διοικούντων και εταίρων νομικά πρόσωπα).
Διαβάστε ακόμη
Άνταμ Κορακιουάλα (Switz Group): Ο ινδικός όμιλος θα συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα
POS: Ξεκινούν από 1η Απριλίου τα πρόστιμα – 150.000 δεν έχουν προβεί σε αναβάθμιση
Κρήτη και Νότιο Αιγαίο… κοντράρονται με τις περισσότερες νέες αναπτύξεις στον τουρισμό
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ