Το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας «Εκσυγχρονισμός του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες διατάξεις για την κοινωνική ασφάλιση»,  το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει μεταξύ άλλων τη σύσταση νέας εταιρείας ειδικού σκοπού με την επωνυμία ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ e-ΕΦΚΑ που θα αναλάβει την αξιοποίηση των ακινήτων και θα εκπονήσει αρχικά μελέτες για το βέλτιστο τρόπο που μπορούν να αξιοποιηθούν τα ακίνητα με στόχο τα μέγιστα έσοδα.

Όπως προβλέπει το σχέδιο νόμου που κατατίθεται στη Βουλή η εταιρεία θα προσλάβει 40 νέους υπαλλήλους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ) και τρεις δικηγόρους με έμμισθη εντολή.

Η αξιολόγηση των αιτήσεων διενεργείται από τριμελή, τουλάχιστον, Επιτροπή, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Η Επιτροπή συντάσσει προσωρινούς πίνακες κατάταξης, τους οποίους δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της Εταιρείας και του ΑΣΕΠ.

Κατά των πινάκων αυτών ασκείται ένσταση μόνο για λόγους νομιμότητας εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών από την επομένη της καταχώρισης αυτών στην ιστοσελίδα της Εταιρείας. Οι ενστάσεις εξετάζονται από Επιτροπή Ενστάσεων, η οποία συγκροτείται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου.

Την εταιρεία εποπτεύει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ενώ αποστολή της θα είναι η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του e-ΕΦΚΑ με στόχο την διασφάλιση και μεγιστοποίηση της αξίας της, των προσόδων και της οικονομικής απόδοσης της.

Διαβάστε περισσότερα για τη διαδικασία, τις θέσεις και τα δικαιολογητικά ΕΔΩ.

Ειδικότερα, η εταιρεία θα προβλέπει, μεταξύ άλλων, την εκμίσθωση, μίσθωση και με κάθε συμβατική μορφή παραχώρηση της χρήσης της ακίνητης περιουσίας που τίθεται υπό τη διοίκηση και διαχείρισή της καθώς και την εκποίηση και εν γένει διάθεση των διοικούμενων και διαχειριζόμενων από αυτή ακινήτων.

Επίσης θα διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο το οποίο θα αποτελείται από 5 έως 9 μέλη, συμπεριλαμβανομένου του Διευθύνοντος Συμβούλου, και τα οποία θα διορίζονται με απόφαση του υπουργού Εργασίας, μετά από πρόταση της Γενικής Συνέλευσης.

Η προκήρυξη εγκρίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο και εκδίδεται από τα αρμόδια όργανα της Εταιρείας, μετά από έλεγχο του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ).

Στην προκήρυξη του ΑΣΕΠ θα καθορίζονται ενδεικτικά:

  • ο αριθμός του προσωπικού που θα προσληφθεί, ανά κατηγορία και ειδικότητα,
  • τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και ειδικότητα,
  • τα κριτήρια επιλογής και η μοριοδότησή τους,
  • η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων, ο τρόπος υποβολής τους και η υπηρεσία υποδοχής τους,
  • τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και ο τρόπος και ο χρόνος υποβολής τους,
  • η διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής υποψηφίων, συμπεριλαμβανομένης τυχόν συνέντευξης, η διαδικασία σύνταξης των πινάκων κατάταξης, τα αρμόδια όργανα, η διαδικασία ελέγχου νομιμότητας των πινάκων κατάταξης, εντός του πλαισίου του παρόντος, και η ολοκλήρωση της διαδικασίας,
  • το δικαίωμα άσκησης ένστασης, ο τρόπος και χρόνος άσκησής της και το όργανο εξέτασής της.

Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)