Στην αναλογικότητα των διοδίων, στην Ιόνια Οδό και στην περαιτέρω ανάπτυξη του αεροδρομίου Καλαμάτας, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής μιλώντας στην Βουλή.
Στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο κ. Καραμανλής τόνισε πως η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ήταν αυτή που προέβη στον εξορθολογισμό των διοδίων και στην διόρθωση των όποιων αδικιών υπήρχαν.
Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στην διαλειτουργικότητα των διοδίων, όπου πλέον οι οδηγοί μπορούν να διέρχονται από όλα τα διόδια σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους χρησιμοποιώντας έναν μόνο πομποδέκτη, λέγοντας πως «δώσαμε λύση σε ένα φαινομενικά μικρό, αλλά ουσιαστικά σημαντικό θέμα, που άπτεται της καθημερινότητας των πολιτών. Καινοτομήσαμε πράττοντας το αυτονόητο» δήλωσε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αναφέρθηκε και στην χιλιομετρική χρέωση που λειτουργεί ήδη στην Ολυμπία Οδό, βάσει της οποίας οι οδηγοί χρεώνονται μόνο για το τμήμα του δρόμου που χρησιμοποιούν, ώστε να διορθωθεί μια και καλή ένα ζήτημα που θέτουν οι πολίτες εδώ και χρόνια και να γίνει πραγματικότητα ένα αίτημα που είναι κοινωνικά δίκαιο.
Μάλιστα, επισήμανε, ότι το 2017 η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ προκήρυξε έναν διεθνή διαγωνισμό «γονατογράφημα» με εξωπραγματικό προϋπολογισμό ύψους 400 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση των λεγομένων δορυφορικών διοδίων, χωρίς να έχει εξασφαλίσει την συναίνεση των παραχωρησιούχων και των τραπεζών. «Εμείς προχωράμε και σε πολύ λίγο καιρό θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός των ηλεκτρονικών διοδίων, αφού έρθουμε σε συνεννόηση με τις τράπεζες και τους παραχωρησιούχους» συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε επίσης ότι μόλις είχε αναλάβει η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας παρενέβη και απέτρεψε την αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό. Ανέφερε τέλος ότι με το βόρειο τμήμα του Ε65 θα υπάρχει ένας ανταγωνιστικός, εναλλακτικός, δρόμος σε σχέση με τη γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης.
Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr
Διαβάστε ακόμη:
Jotun: Ο «γίγαντας» που βάζει χρώμα στη Ναυτιλία
Πώς ξεγελάς Χιώτη καραβοκύρη, οι δουλειές του Mubadala και τα (υπόλοιπα) ασημικά της MIG