search icon

Οικονομία

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι καταναλωτές για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές από την κακοκαιρία (vid)

Μέχρι πότε να κάνετε αίτηση - Πότε βγαίνει η απόφαση

Οι πολίτες που είχαν προβλήματα με την ηλεκτροδότηση τους και εξαιτίας των προβλημάτων αυτών υπέστησαν κάποια ζημιά σε ηλεκτρική τους συσκευή έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν αποζημίωση η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 600 ευρώ. Η αίτηση γίνεται μέσα από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ σε ειδική πλατφόρμα με την διαδικασία να είναι αρκετά απλή.

Όσοι πολίτες έχουν υποστεί βλάβη σε ηλεκτρονική τους συσκευή μπορούν να μπουν στην ειδική πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ ΕΔΩ και να επιλέξουν αρχικά την επιλογή «Αιτήματα επικοινωνίας» και εν συνεχεία την υποκατηγορία «αποζημιώσεις».

Ο κάθε πολίτης θα πρέπει να υποβάλλει τη σχετική αίτηση εντός 10 ημερών από την ημέρα που έγινε η ζημιά. Ο πολίτης θα χρειαστεί να γράψει στην πλατφόρμα κάποια προσωπικά στοιχεία για να υποβάλλει την αίτηση. Σημειώνεται πως η αποζημίωση αυτή αφορά μόνο σε τυχόν ζημιά σε ηλεκτρονική συσκευή.

Τι θα πρέπει να κάνει στη συνέχεια ο αιτών

Ο αιτών που ζητά να λάβει αποζημίωση θα πρέπει:

Εντός 15 ημερών η απόφαση του ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Διαβάστε ακόμα:

Οι «τρύπες» του ΔΕΔΔΗΕ ανοίγουν το «χορό» των αποζημιώσεων και φέρνουν υπογειοποιήσεις

Fly Over: Προσωρινός Ανάδοχος για τον αυτοκινητόδρομο της Θεσσαλονίκης το σχήμα Άβαξ -Μυτιληναίος

«Καρούζος Gate»: Άλλαξαν χέρια δύο από τις εκτάσεις-«φιλέτα» στην Κρήτη

Exit mobile version