search icon

Οικονομία

Black Friday: Με ποια κίνητρα αγοράζουν πλέον οι Έλληνες – Πόσοι αγοράζουν από φόβο μη χάσουν μια μεγάλη ευκαιρία

Το 75% των Ελλήνων πιστεύει ότι η Black Friday είναι μια καλή ευκαιρία για ενδιαφέρουσες αγορές, ενώ το 6% του δείγματος είναι έτοιμο να χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα ή ακόμα και να ζητήσει δάνειο

Παρόλο που 1 στους 10 Έλληνες πιστεύει ότι δεν υπάρχουν πια μεγάλες προσφορές όπως στο παρελθόν, τουλάχιστον οι 7-8 στους 10 (75%) πιστεύουν ότι η Black Friday αποτελεί μια καλή ευκαιρία για ενδιαφέρουσες αγορές σύμφωνα με έρευνα της Revolut Bank σχετικά με τα σχέδια και τα κίνητρα των καταναλωτών ενόψει της Black Friday. Παράλληλα, το 6% των ερωτηθέντων είναι διατεθειμένοι όχι μόνο να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους κάρτα, αλλά και να πάρουν δάνειο για να μην χάσουν τις ευκαιρίες της Black Friday.

Όσον αφορά στα κίνητρα που οδηγούν τους Έλληνες να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια της Black Friday, το πρώτο είναι οι εκπτώσεις σε προϊόντα που συνήθως δεν αγοράζουν επειδή είναι πολύ ακριβά (53%). Ακολουθεί η αγορά προϊόντων που συνήθως αγοράζουν κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά σε χαμηλότερες τιμές (40%). Το 22% των Ελλήνων εκμεταλλεύεται την Black Friday για να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα και το 10% για να εφοδιαστεί με είδη καθημερινής ανάγκης (π.χ. απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, κ.λπ.).

Πόσοι θα εκμεταλλευτούν την Black Friday για να περιποιηθούν τον εαυτό τους;

Ένας στους 5 Έλληνες πρόκειται να εκμεταλλευτεί την Black Friday για να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, ακολουθώντας την τάση της «Treat Culture», δηλαδή το να επιβραβεύει κανείς τον εαυτό του. Η φιλοσοφία αυτή υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά πρόσφατα έχει γίνει τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνήθως, αφορά σε μικρές και φθηνές απολαύσεις ως ανταμοιβή για κάτι που κάνατε ή απλά για να ευχαριστηθείτε τη στιγμή. Στην Ελλάδα, τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες (22% αμφότεροι) έχουν την τάση να περιποιούνται τον εαυτό τους, με τις ηλικίες 18-24 ετών να είναι πολύ πιο επιρρεπείς σε αυτό (37%).

Τέλος, περίπου το 4% των Ελλήνων θα κάνει αγορές μόνο και μόνο λόγω του «FOMO» (Fear Of Missing Out), δηλαδή του φόβου να χάσουν μια μεγάλη ευκαιρία ή προσφορά στο πλαίσιο της Black Friday. Το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 7% μεταξύ των ηλικιών 25-34.

Online ή στο κατάστημα; Οι Έλληνες είναι διχασμένοι

Οι Έλληνες ψωνίζουν τόσο online (45%) όσο και σε φυσικά καταστήματα (50%) για την Black Friday. Οι κυριότεροι λόγοι για τις αγορές σε φυσικά καταστήματα είναι η άμεση παραλαβή του προϊόντος (31%), αλλά και να μην τους απασχολήσουν οι επιστροφές ή το λάθος μέγεθος (18%). Όσον αφορά στις online αγορές, μεταξύ των βασικών πλεονεκτημάτων είναι η πρόσβαση σε περισσότερους εμπόρους (28%) και η αποφυγή του συνωστισμού και της αναμονής σε μεγάλες ουρές.

Οι προσφορές της Revolut για την Black Friday 2024

Στο πλαίσιο της φετινής Black Friday, η Revolut ετοιμάζει συναρπαστικές προσφορές για τους πελάτες της στην Ελλάδα, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή όλο τον Νοέμβριο. Η Revolut θα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δοκιμάσουν το πρόγραμμα Revolut Premium δωρεάν για 2 μήνες (ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις). Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Plaisio, για να προσφέρει:

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ανοίγει «παράθυρο» για τη σύνδεση των επενδυτών με τις small cap εισηγμένες

Ναυτιλία: $2,5 δισ. σε μεταχειρισμένα πλοία επένδυσαν οι Έλληνες μέσα σε ένα εξάμηνο

ΑΠΣΙ Πίνδος: Πως η στροφή του Ελληνα στο κοτόπουλο «εκτόξευσε» το Συνεταιρισμό

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version