Η βόλτα στο σούπερ μάρκετ ανέκαθεν υπήρξε αγαπημένη συνήθεια για πολλούς ανθρώπους πολλώ δε μάλλον εν μέσω πανδημίας και παρατεταμένου lockdown υπήρξε «σωτήρια» για όσους έβρισκαν ευτυχία στο να χαζέυουν τα ράφια και να αγοράζουν μετά μανίας… χαρτί τουαλέτας και αλεύρι!
Ωστόσο όσο οι εμβολιασμοί προχωρούν και τα μέτρα αίρονται, η λίστα με τα ψώνια μοιάζει πολύ διαφορετική!
Αποσμητικά, προϊόντα λεύκανσης δοντιών και προφυλακτικά βρίσκονται σε υψηλή ζήτηση στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Αρώματα, βερνίκια νυχιών, μαγιό, αντηλιακά, κοστούμια, βαλίτσες και ξυπνητήρια εμφανίζουν επίσης μεγάλη αύξηση πωλήσεων.
Όταν ο δήμαρχος της Ουάσιγκτον ανακοίνωσε ότι τα μπαρ και τα κλάμπ της πόλης θα ανοίξουν ξανά τον Ιούνιο, ο 25χρονος Λάντεν Λάμα σκέφτηκε: «Έχω ένα μήνα για να ετοιμαστώ». Παρήγγειλε ένα τζελ λεύκανσης δοντιών μέσω του ίντερνετ, χρησιμοποιεί μάσκες για το πρόσωπο και κάθεται στον ήλιο για να μαυρίσει. «Θα είναι περίεργο που θα συναντήσω ξένους και πάλι. Όλοι θέλουν να δείχνουν όσο το δυνατόν καλύτεροι», λέει.
Βέβαια, τα προϊόντα περιποίησης και όσα χρειάζεται κάποιος για να ταξιδέψει δεν ξεπουλάνε με τους ρυθμούς που εξαφανίζονταν κάποτε από τα ράφια τα αντισηπτικά τζελ και τα μαντηλάκια. Και τα αποθέματα αποσμητικών και στοματικών διαλυμάτων παρουσιάζουν επάρκεια.
Παρόλα αυτά, οι πωλήσεις ξυπνητηριών στα καταστήματα της Walmart (που είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου στις ΗΠΑ) διπλασιάστηκαν τον Απρίλιο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και οι βαλίτσες εμφάνισαν αύξηση 400%. Τα είδη πάρτι επίσης υπερδιπλασίασαν τις πωλήσεις τους.
«Το πρώτο τρίμηνο έμοιαζε σαν ένα βήμα προς τον μετα-πανδημικό κόσμο», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας Target, Μπράιαν Κορνέλ. Η εταιρεία διαπιστώνει μεγάλη ζήτηση για φορέματα, καλλυντικά, αντηλιακά και αθλητικά είδη.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η περιποίηση τόσο των γυναικών όσο και των ανδρών εστίαζε περισσότερο σε προϊόντα που τους έκαναν να νιώθουν καλά παρά σε εκείνα που βελτίωναν την εξωτερική εμφάνισή τους. Οι γυναίκες αγόραζαν είδη που έφερναν την αίσθηση του σπα στο σπίτι και οι άνδρες κυρίως προϊόντα για να αντιμετωπίσουν τη φαγούρα από τα γένια που είχαν αφήσει.
Τώρα, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες θέλουν είδη που αντιμετωπίζουν την τριχοφυΐα, ενώ ξοδεύουν περισσότερα σε προϊόντα για τα μαλλιά τους.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις ειδών ζαχαροπλαστικής μειώθηκαν τον Μάιο στις ΗΠΑ τουλάχιστον κατά ένα τρίτο, ενώ κατά 18% μειωμένες ήταν οι πωλήσεις χαρτικών, όπως του χαρτιού τουαλέτας. Αντίθετα, οι πωλήσεις στην κατηγορία των προφυλακτικών αυξήθηκαν κατά 32% την εβδομάδα που έληξε την 1η Μαΐου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Διαβάστε ακόμα
ΑΣΕΠ: Έρχονται 22.350 προσλήψεις και διορισμοί στο Δημόσιο
CapsuleT: Ξεκίνησαν αιτήσεις για τον πρώτο ελληνικό επιταχυντή αποκλειστικά για τουριστικές startups
Πρόγραμμα SURE: 2,54 δισ. ευρώ στην Ελλάδα από 14,1 δισ. σε 12 κράτη-μέλη της ΕΕ