search icon

Οικονομία

Ακρίβεια: Σε ποια προϊόντα στρέφονται οι καταναλωτές (vid)

Το λιανεμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων σε υπαίθριους πάγκους και αγορές εμφανίζει τζίρο 6,25 εκατ. ευρώ

Με την ολοένα και αυξανόμενη ακρίβεια είναι αντιμέτωπα εκατομμύρια νοικοκυριά, τα οποία έχουν στραφεί στην αγορά μεταχειρισμένων ειδών, συμπεριλαμβανομένων ρούχων, υποδημάτων και λευκών ειδών από τις λαϊκές αγορές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο κόστος ζωής, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) που δείχνουν ότι κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 οι δύο αυτοί κλάδοι του λιανεμπορίου παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το λιανικό εμπόριο μεταχειρισμένων ειδών σε καταστήματα κατέγραψε αύξηση τζίρου 53,3% σε ετήσια βάση και το λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων σε υπαίθριους πάγκους και αγορές κατέγραψε αύξηση 43,7%.

Συνολικά από τις αρχές του έτους έως και τον Σεπτέμβριο το λιανεμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων σε υπαίθριους πάγκους και αγορές εμφανίζει τζίρο 6,25 εκατ. ευρώ, έναντι τζίρου 5,33 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021. Μάλιστα, ο τζίρος στον εν λόγω κλάδο ενδεχομένως να είναι και μεγαλύτερος, δεδομένου ότι σε αρκετές περιπτώσεις συναλλαγών δεν εκδίδονται αποδείξεις. Ειδικά στο γ΄ τρίμηνο του 2022 ο τζίρος ήταν 2,81 εκατ. ευρώ, έναντι 1,95 εκατ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο του 2021.

Σε ό,τι αφορά το λιανεμπόριο μεταχειρισμένων ειδών σε καταστήματα, ο τζίρος κατά το γ΄ τρίμηνο του 2022 ήταν 4,88 εκατ. ευρώ, έναντι 3,18 εκατ. ευρώ το γ΄ τρίμηνο του 2021. Στο εννεάμηνο του 2022 ο τζίρος στον εν λόγω κλάδο ήταν 11,94 εκατ. ευρώ, έναντι 8,11 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2021.

Στο σύνολο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, ο κύκλος εργασιών στο γ΄ τρίμηνο του 2022 ανήλθε σε 16,73 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12,5% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2021, όπου είχε διαμορφωθεί σε 14,88 δισ. ευρώ, και αύξηση 8,6% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2022 που είχε διαμορφωθεί σε 15,41 δισ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης

Ο Μητσοτάκης και οι εκλογές, το VAR του Μαξίμου για Στασινό και Ξιφαρά, οι αυξήσεις στα κινητά και τα φέσια στις στοιχηματικές

O λεπτότερος ουρανοξύστης στον κόσμο βλέπει το Central Park της Νέας Υόρκης από τα 435 μέτρα

Τι έχουν πάθει οι Ελληνες με τις Μαλδίβες; 12 ξενοδοχεία σε έναν προορισμό που ζει δόξες

Exit mobile version