Δήθεν προσφορές και παραπλανητικές εκπτώσεις επιβαρύνουν περισσότερο το πορτοφόλι του καταναλωτή, την ώρα που η ακρίβεια καλπάζει.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN, στις τιμές των σούπερ μάρκετ, οι παραπλανητικές προσφορές δεν έχουν τέλος. Εάν δεν κάτσει κάποιος και υπολογίσει την προσφορά σε συνάρτηση με την μονή συσκευασία ενός προϊόντος εύκολα μπορεί να πέσει θύμα παραπλάνησης και τελικά να πληρώσει μέχρι και τα διπλά στο ταμείο.
Δείτε παραδείγματα:
Σε πολυεθνική εταιρεία, στην οποία έχει επιβληθεί 1 εκατομμύριο πρόστιμο πριν 3 μήνες και η οποία θα έπρεπε να είχε συμμορφωθεί και να προσαρμόσει τις τιμές της, ένα γνωστό απορρυπαντικό σήμερα κοστίζει 11,52 ευρώ, ενώ όταν έπεσε το πρόστιμο το ίδιο απορρυπαντικό κόστιζε 11,45 ευρώ! Όπως φαίνεται, η τιμή όχι μόνο δεν προσαρμόστηκε αλλά αυξήθηκε. Μάλιστα, το ίδιο απορρυπαντικό, στη μισή ποσότητα είναι ακόμη πιο ακριβό, και κοστίζει 12,36 ευρώ!
Σε άλλο παράδειγμα, ένα κρουασάν με γέμιση 110 γραμμαρίων που είχε συν 40% δωρεάν προϊόν κόστιζε 1 ευρώ. Η απλή συσκευασία των 98 γραμμαρίων είναι 1,50 ευρώ.
Σε μια γκοφρέτα η μονή συσκευασία έχει 0,34 λεπτά ενώ η οικονομική συσκευασία των 3 τεμαχίων έχει 1,28 ευρώ, με τα μαθηματικά επίσης να μην βγαίνουν…
Αντίστοιχα στα σπαγγέτι, η μονή συσκευασία έχει 0,78 λεπτά ενώ η συσκευασία 3+1 δώρο 3,09 λεπτά.
Και σε ταλιατέλες, η εικόνα είναι ίδια. 1,95 ευρώ η μια συσκευασία ενώ αυτή με τις δύο συσκευασίες που είναι και σε προσφορά -70 λεπτά έχει 3,90 ευρώ!
Ο κ. Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος εργαζομένων καταναλωτών καλεί σε μποϊκοτάζ των προϊόντων και των εταιρειών που κερδοσκοπούν στις εποχές ακρίβειας που διανύουμε σε βάρος των καταναλωτών με τέτοιες πρακτικές.
Διαβάστε ακόμη
Τράπεζες: Στα «σκαριά» νέα προγράμματα εθελουσίας – Πότε θα «τρέξουν» και τι θα προβλέπουν
Μητσοτάκης: Στόχος να δημιουργηθούν 20.000 νέες θέσεις εργασίας
Τα SUV για πρώτη φορά κατέκτησαν το 51% της ευρωπαϊκής αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ