Συνεχίζονται οι ανατιμήσεις σε μεγάλο αριθμό προϊόντων, κυρίως εποχικής κατανάλωσης με πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα τα παγωτά. Ωστόσο, για μειώσεις τιμών σε περιορισμένους κωδικούς στα ράφια των σούπερ μάρκετ μιλούν εκπρόσωποι του κλάδου.
Οι ανατιμήσεις στις πρώτες ύλες και την ενέργεια παρέσυραν τις τιμές τους, με αποτέλεσμα το αγαπημένο γλύκισμα να τείνει να μετατραπεί σε προϊόν πολυτελείας.
Ειδικότερα, οι τιμές των παγωτών έχουν αυξηθεί κατά 11%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ενώ σε ορισμένα επώνυμα προϊόντα ξεπερνούν το 50%.
Η τιμή ενός μικρού παγωτού σεκυπελάκι , που το 2022 κόστιζε στα ψυγεία των περιπτέρων 2,60 € το 2023 έχει ανέβει στα 3,30 €.
Αντίστοιχα, επώνυμο παγωτό 330 γραμμ, που πέρυσι κόστιζε 3,36 € σήμερα πωλείται έναντι 6,71 €, σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 69%.
Το κιλό έχει φτάσει να πωλείται σήμερα στα περίπτερα στα 16,50 € τη στιγμή που το 2022 κόστιζε 15€.
Στα ζαχαροπλαστεία μία μπάλα παγωτού πωλείται στα 2,20 €.
Διαβάστε ακόμη
ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο Έλληνες δεν θα κάνει διακοπές φέτος – H επίδραση του Market Pass (γραφήματα)
ΕΛΣΤΑΤ: Στο 11,2% η ανεργία στην Ελλάδα τον Απρίλιο – «Πρωταθλήτριες» οι γυναίκες
Νέο deal για τη Goldman Sachs στα ξενοδοχεία: Εξαγόρασε τα Casa Cook και Cook’s Club (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ