Κατά 34% αυξήθηκε η επισκεψιμότητα το διήμερο 9 και 10 Νοεμβρίου, στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia, οι οποίες ολοκληρώνονται σήμερα στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, άνοδος παρουσιάζεται και στην προσέλευση εμπορικών επισκεπτών- 41%- και αύξηση των ξένων εμπορικών επισκεπτών κατά 23%.
Με 615 εκθέτες από 22 χώρες, επισκέπτες από 47 χώρες και 4.000 επιχειρηματικά ραντεβού με περίπου 200 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες, η Philoxenia και η Hotelia καταγράφουν τον παλμό της εγχώριας και της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας δίνοντας και την πρόγευση της προσεχούς τουριστικής σαιζόν και τις νέες υπηρεσίες και προϊόντα που προετοιμάζουν, τόσο τα ξενοδοχεία και οι τουριστικές επιχειρήσεις, όσο και όλες οι περιοχές της Ελλάδας.
Μεγάλο ενδιαφέρον και προσέλευση επισκεπτών καταγράφεται στις θεματικές ενότητες της Hotelia “All About Cafe” (The Workshops και The CupTasting Spot) και “All About Gastronomy”, ενώ εντυπωσιάζει ο Latte Art Throwdown Competition, όπου καταξιωμένοι barrista κάνουν επίδειξη δεξιοτεχνίας.
Σήμερα οι δύο εκθέσεις θα είναι ανοιχτές μέχρι τις 20:00 για εμπορικούς επισκέπτες και για το κοινό.