search icon

Οικονομία

Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί στα καινούρια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr στα καινούρια οι αλλαγές στους συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα είναι κλιμακωτές, ενώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα θα είναι μεγαλύτερες

Στην τελική ευθεία έχει εισέλθει το σχέδιο του οικονομικού επιτελείου σχετικά με τις αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης στα καινούρια και εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το οποίο μετά από πολύμηνη αναμονή επιτέλους θα κατατεθεί τις προσεχείς ημέρες στη Βουλή.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr στα καινούρια αυτοκίνητα οι αλλαγές στους συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης θα είναι κλιμακωτές και θα αφορούν μόνο το υπερβάλλον ποσό ενώ στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οι αλλαγές θα είναι μεγαλύτερες!

Οι αλλαγές στα καινούρια αυτοκίνητα

Στα καινούρια αυτοκίνητα το οικονομικό επιτελείο αλλάζει ριζικά τον τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης βάζοντας τέλος στις κλιμακωτές χρεώσεις της φορολογίας τις οποίες και κάνει προοδευτικές ώστε να σταματήσουν να έρχονται καινούρια αυτοκίνητα με πενιχρό εξοπλισμό για να μην υπερφορολογηθούν.

Όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το Newsauto.gr η κλίμακα προοδευτική φορολόγησης είναι:

Για αυτοκίνητα με Αξία Λιανικής προ Φόρων έως 14.000 ευρώ ο συντελεστής παραμένει στο 4%.

Πάνω από τις 14.001 ευρώ οι συντελεστές αλλάζουν και φορολογείται μόνο το υπερβάλλον ποσό για κάθε κλίμακα και όχι ολόκληρο το ποσό της Αξίας Λιανικής προ Φόρων που ισχύει σήμερα.

Ειδικότερα για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 14.001 ευρώ έως και 17.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 26%.

Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 17.001 ευρώ έως και 20.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 53%.

Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 20.001 ευρώ έως και 25.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 62%.

Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων από 25.001 ευρώ έως και 30.000 ευρώ ο συντελεστής είναι 71%.

Για Αξίες Λιανικής προ Φόρων πάνω από 30.001 ευρώ ο συντελεστής είναι 30%.

Για παράδειγμα το Τέλος Ταξινόμησης σε ένα καινούριο αυτοκίνητο με Αξία Λιανικής προ Φόρων 16.500 ευρώ με το τωρινό καθεστώς εκτελωνισμού θα ανέρχονταν σε 1.320 ευρώ. Με το νέο καθεστώς το Τέλος Ταξινόμησης υπολογίζεται για τις πρώτες 14.000 ευρώ με συντελεστή 4% γεγονός που μεταφράζεται σε 560 ευρώ και τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ θα υπολογιστούν με συντελεστή 26% γεγονός που μεταφράζεται σε 650 ευρώ. Δηλαδή το συνολικό κόστος εκτελωνισμού θα ανέλθει σε 1.210 ευρώ.

Το όφελος για τους καταναλωτές στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να φαίνεται μικρό, δηλαδή μόλις 1.110 ευρώ αλλά ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου που θα παραγγείλει θα είναι σίγουρα πολύ πιο πλούσιος!

Δείτε όλες τις αλλαγές στο newsauto.gr

Exit mobile version