Οι πωλήσεις της Coca-Cola υποχώρησαν κατά 25% τον τρέχοντα μήνα, παρά το ότι αρχικά είχαν αυξηθεί καθώς ο κόσμος ενόψει Lockdown έκανε μεγαλύτερες από το συνηθισμένο προμήθειες.
Αιτία, το κλείσιμο εστιατορίων, μπαρ, καφέ και σταδίων: Η πολυεθνική εταιρεία με βάση την Ατλάντα που ελέγχει μάρκες όπως η Fanta και η Schweppes, εισπράτει το 50% των εσόδων της από πωλήσεις «εκτός σπιτιού».
Αν και το χτύπημα της κρίσης του κορωνοϊού δεν επηρέασε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου (υποχώρησαν μόλις 1% σε σχέση με το περσινο Q1, στα $8,6 δισ.), η εταιρεία επισήμανε πως οι επιπτώσεις θα είναι πολύ ισχυρότερες στο δεύτερο τρίμηνο.
Η έλευση του Απριλίου έφερε τη πτώση κατά 25% των πωλήσεων. Η μετοχή της εταιρείας στην Αμερική (στην οποία βασικός μέτοχος είναι ο Γουόρεν Μπάφετ) έχει υποχωρήσει κατά 15% φέτος.
Η εταιρεία ωστόσο εκτιμά πως οι πιέσεις θα είναι παροδικές και είναι αισιόδοξη για βελτίωση στο δεύτερο εξάμηνο του έτους.