search icon

Οικονομία

Μετρό Θεσσαλονίκης: «Βαρέλι χωρίς πάτο» οι οικονομικές διεκδικήσεις των εργολάβων

Αμφίβολη είναι η συνέχιση της χρηματοδότησης του μετρό της Θεσσαλονίκης από την Ε.Ε. αφού όπως δηλώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η χρηματοδότηση του έργου από το ΣΕΣ 2014-2016 εξαρτάται από την πορεία υλοποίησης της παρούσας φάσης του έργου.

Αμφίβολη είναι η συνέχιση της χρηματοδότησης του μετρό της Θεσσαλονίκης από την Ε.Ε. αφού όπως δηλώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η χρηματοδότηση του έργου από το ΣΕΣ 2014-2016 εξαρτάται από την πορεία υλοποίησης της παρούσας φάσης του έργου.

Το έργο μετατρέπεται σε εφιάλτη για το ελληνικό Δημόσιο, που θα κληθεί να καταβάλει εκατοντάδες εκατομμύρια σε αποζημιώσεις στον ανάδοχο του έργου χωρίς να έχει ούτε καν το μισό έργο στα χέρια του.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, με δεδομένο ότι το έργο έχει πλέον και τυπικά σταματήσει, αυτό σημαίνει ότι η συνέχιση της χρηματοδότησης στο νέο ΕΣΠΑ αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας, ενώ το έργο μετατρέπεται σε ένα «βαρέλι χωρίς πάτο» για τις οικονομικές διεκδικήσεις των εργολάβων της κύριας γραμμής και της επέκτασης.

Όπως αναφέρεται, το Δημόσιο δεν έχει κερδίσει ποτέ μέχρι σήμερα ούτε μία από τις διαιτησίες στις οποίες έχει παραπέμψει διαφορές με εργολάβους. 

Exit mobile version