Ποια είναι η τελευταία τρέλα στον πλανήτη των πλουσίων και δη το Ντουμπάι; Κι εκεί που θα έλεγε κανείς ότι μετά την κατασκευή του ψηλότερου κηρίου στον κόσμο, τη δημιουργία πίστας του σκι σε εμπορικό κέντρο, τη διανομή Λαμποργκίνι στις αστυνομικές περιπολίες, η δεξαμενή της πρωτοτυπίας θα είχε πια αδειάσει . Κι όμως, πού αλλού θα μπορούσε ένα μπουκάλι κρασί χωρίς αλκοόλ να πωλείται έναντι 150 δολαρίων και στον πάτο του μπουκαλιού να είναι τοποθετημένα ψήγματα φύλλων βρώσιμου χρυσού 24 καρατίων; Κάτι τέτοιο είναι λογικό μόνο στο Ντουμπάι. Όπως λέει στο Reuters ο διευθυντής της εταιρείας Lootah Premium Foods, που κάνει τη διανομή του κρασιού “έχει χρυσό μέσα του για τον απλό λόγο ότι κάτι τέτοιο είναι διασκεδαστικό, είναι επιπόλαιο, είναι φανταστικό και αποπνέει την ατμόσφαιρα του Ντουμπάι”. Με απλά λόγια μεταφέρει όλη τη ματαιοδοξία που διακατέχει κάποτε τους υπερ-πλούσιους.
Το συγκεκριμένο κρασί διατίθεται στο εστιατόριο Bystro. Ο ιδιοκτήτης του, Josh Benson, αναφέρει πώς τα φύλλα χρυσού προστέθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες. Το εστιατόριο είχε αρχίσει να προσφέρει κρασί χωρίς αλκοόλ πριν από λίγους μήνες και πήγαιναν πολύ καλά. “Προορίζονται για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πιουν αλκοόλ. Είναι πολύ καλύτερο να συνοδεύεεις τη μπριζόλα σου με ένα ποτήρι κρασί, απ’ ό,τι με μια Pepsi”.
Το κρασί παράγεται από τη Dismark Products, μια ισπανική εταιρεία που έχει το braνd Lussor και περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα λευκών και κόκκινων κρασιών, αλλά και μη αλκοολούχων. Τα σταφύλια προέρχονται από την Ισπανία και μια τεχνική με ρίζες στη Γερμανία του αφαιρεί το αλκοόλ.
Η ιδέα των μη αλκοολούχων κρασιών δεν είναι καινούργια. Η διαφορά στην περίπτωση αυτή είναι ότι το συγκεκριμένο κρασί δεν έχει γλυκερίνη, ζάχαρη ή πρόσθετα, σε αντίθεση με άλλα μη αλκοολούχα.
Πελάτης που το δοκίμασε είπε ότι είναι ακριβώς ίδιο με τα αλκοολούχα. Αλλο ένα πλεονέκτημα για το κρασί Halal, είναι πως επειδή δεν περιέχει αλκόολ δεν απαγορεύεται από τον αυστηρό ισλαμικό νόμο και μπορούν να το καταναλώνουν ελεύθερα.
Μέχρι στιγμής, οι παραγγελίες ξεπερνούν τα 26.000 μπουκάλια μηνιαίως και υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδοχές: λευκό, κόκκινο και με φύλλα χρυσού κι όπως λέει ο διευθυντής της εταιρεία ςπου το παράγει “πιθανότατα θα χρειαστεί να βρούμε περισσότερα σταφύλια”…