search icon

Ναυτιλία

Ζημιές $1,8 εκατ. στο α’ τρίμηνο του 2024 για την Eurodry

Συνολικά καθαρά έσοδα ύψους 14,4 εκατομμυρίων δολαρίων

Ζημιογόνο ήταν το α’ τρίμηνο του 2024 για την εισηγμένη στην αμερικανική κεφαλαιαγορά του NASDAQ, EuroDry Ltd. ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Κύρια σημεία του πρώτου τριμήνου του 2024:

– Συνολικά καθαρά έσοδα ύψους 14,4 εκατομμυρίων δολαρίων.

– Καθαρή ζημία που αναλογεί στους μετόχους που ασκούν τον έλεγχο, ύψους 1,8 εκατ. δολαρίων ή 0,65 δολάρια ζημία ανά μετοχή βασική και απομειωμένη, αντίστοιχα.

– Προσαρμοσμένη καθαρή ζημία  που αποδίδεται στους ελέγχοντες μετόχους για το τρίμηνο, ύψους 3,2 εκατ. δολ. ή 1,18 δολάρια ζημία ανά μετοχή βασική και απομειωμένη, αντίστοιχα, πριν από το μη πραγματοποιημένο κέρδος από παραγώγων.

– Το προσαρμοσμένο EBITDA  ανήλθε σε 2,1 εκατομμύρια δολάρια.

– Κατά μέσο όρο 13  πλοία ανήκαν και λειτουργούσαν κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2024 κερδίζοντας μέσο ισοδύναμο ποσοστό χρονοναύλωσης 12.455 δολάρια ανά ημέρα.

– Μέχρι τις 21 Μαΐου 2024, είχε αγοράσει 299.646 μετοχές των κοινών  μετοχών στο πλαίσιο της ανοικτής αγοράς έναντι 4,7 εκατ. δολαρίων, από την έναρξη του σχεδίου για την επαναγορά μετοχών ύψους έως και 10  εκατ. ευρώ, που ανακοινώθηκε τον Αύγουστο του 2022

Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry, σχολίασε:

“Κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του πρώτου τριμήνου του 2024 και μέχρι τα μέσα Μαΐου 2024, τα κέρδη ξηρού φορτίου για την πλοία Ultramax και Kamsarmax έχουν κατά μέσο όρο διατηρήσει τα επίπεδα των τριών προηγούμενων μήνες με τιμές ναύλωσης ταξιδιού γύρω στα 16.000 δολάρια/ημέρα και τιμές χρονοναύλωσης μερικές χιλιάδες δολάρια ανά ημέρα υψηλότερα. Ενώ αυτά τα επίπεδα κερδών θα ήταν κερδοφόρα για τον στόλο μας, τα αποτελέσματα για το τρίμηνο επηρεάστηκαν από έναν υψηλότερο του μέσου όρου αριθμό πλοίων που υποβάλλονται σε drydocking και τις πραγματοποιηθείσες ζημίες σε συμβόλαια FFA. Κοιτάζοντας μπροστά, συνεχίζουμε να είμαστε προσεκτικά αισιόδοξοι για τον τομέα του ξηρού φορτίου με το συνεχιζόμενο χαμηλό βιβλίο παραγγελιών ως ποσοστό του στόλου και τις επιπτώσεις από τη ρύθμιση για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να στηρίζουν την αισιοδοξία μας. Από την πλευρά της ζήτησης, οι οικονομικές εξελίξεις στην Κίνα και η παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη μαζί με τον στόχο της μείωσης  χρήσης άνθρακα παρέχουν τις προκλήσεις που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος. Φυσικά, άλλες γεωπολιτικές  εξελίξεις, όπως οι επιθέσεις των Χούθι στη ναυτιλία, έχουν θετική βραχυπρόθεσμη επίδραση αναγκάζοντας τα πλοία  να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις» και προσέθεσε:

«Τοποθετούμε τον στόλο μας ώστε να επωφεληθούμε από πιθανές αυξήσεις στις τιμές και, ως εκ τούτου, έχουμε όλα τα πλοία μας να είναι εκτεθειμένα στην αγορά είτε επιδιώκοντας βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις ταξιδιού είτε έχοντας τα κέρδη τους να συνδέονται με δείκτες της αγοράς. Ταυτόχρονα, αξιολογούμε συνεχώς τις επενδύσεις ευκαιρίες σε σύγχρονα πλοία και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών μας για να αξιοποιήσουμε τη διαφορά μεταξύ της τιμής της μετοχής μας και της εσωτερικής αξίας των μετοχών μας”.

Διαβάστε ακόμη

Avramar: Αρχικό ενδιαφέρον από 15 επενδυτές – Πότε θα ξεκαθαρίσει η εικόνα

Νέα διευκόλυνση για γονικές παροχές ακινήτων

Ρακές και ανθότυρα (της Δεξιάς) versus χαβιάρια και μπλε καβούρια (της πρώην Αριστεράς), ο πίνακας μυστήριο, ο γρίφος της βίλας Μεταξά και η επαναφορά του Λυμπέρη 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version