Τραγική εξέλιξη στο ναυάγιο ανοιχτά της Λέσβου, καθώς ένα από τα παραπλέοντα πλοία εντόπισε μία σορό, που μεταφέρθηκε στο λιμάνι της Μυτιλήνης.
Οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της Λέσβου, για τον εντοπισμό των υπολοίπων 12 ναυτικών του φορτηγού πλοίου RAPTOR με σημαία Κομόρες που βυθίστηκε υπο αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συνεχίζονται υπο δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Λίγο μετά τις τέσσερις το απόγευμα εντοπίστηκε νεκρός από το ναυάγιο ανοιχτά της Λέσβου.
Το Λιμενικό Σώμα έδωσε το απόγευμα της Κυριακής στη δημοσιότητα βίντεο από την επίχειρηση διάσωσης το οποίο δείχνει τους θυελλώδεις ανέμους που επικρατούν στην περιοχή αλλά και τα κύματα που σκάνε πάνω στη γέφυρα του πλοίου ανοικτής θαλάσσης που έφτασε στο σημείο των ερευνών.
Στο σημείο πνέουν ισχυροί βορειοδυτικοί άνεμοι 8 έως 10 μποφόρ και το ύψος των κυμάτων φτάνει τα τρία μέτρα.
Δείτε βίντεο
Όπως είναι γνωστό νωρίτερα σήμερα ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας εντόπισε και διέσωσε έναν Αιγύπτιο ναυτικό μέλος του πληρώματος του πλοίου ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης.
Στο σημείο των ερευνών συμμετέχουν συνολικά 8 παραπλέοντα σκάφη, φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού και ένα ελικόπτερο.
Στο RAPTOR επέβαιναν συνολικά 14 άτομα πλήρωμα (Ένας Ινδός, έντεκα Αιγύπτιοι και δύο Σύροι) και μετέφερε αλάτι από την Αίγυπτο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.
Ο πλοίαρχος του bulk carrier είχε δήλωσε αρχικά μηχανική βλάβη και στη συνέχεια μικρή κλίση του πλοίου. Ενεργοποίησε το σήμα κινδύνου mayday σε παραπλέοντα σκάφη αλλά το RAPTOR χάθηκε από τα ραντάρ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λόγω του έντονου κυματισμού στη θαλάσσια περιοχή, το πλοίο πιθανόν να πήρε νερό στα αμπάριά του μετατοπίζοντας το φορτίο.
Οι πρώτες εκτιμήσεις για την βύθιση του πλοίου
Ο πλοίαρχος του bulk carrier είχε δήλωσε αρχικά μηχανική βλάβη και στη συνέχεια μικρή κλίση του πλοίου. Στις 8:20 το πρωί ενεργοποίησε το σήμα κινδύνου mayday σε παραπλέοντα σκάφη, αλλά το RAPTOR χάθηκε από τα ραντάρ. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λόγω του έντονου κυματισμού στη θαλάσσια περιοχή, το πλοίο πιθανόν να πήρε νερό στα αμπάριά του μετατοπίζοντας το φορτίο.
Διαβάστε ακόμη
Σταύρος Ασθενίδης – Κοινωνία της Πληροφορίας: Χρονιά-ορόσημο το 2024 για τα μεγάλα ψηφιακά έργα
ΕΛΒΑΝ: Μια ελληνική βιομηχανία στη λίστα με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις
Γιάτσεκ Ολτσακ-Philip Morris International: «Γιατί θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα» (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ