search icon

Ναυτιλία

Τζουνγκ Ιλ Λη: Οι Έλληνες εφοπλιστές έβαλαν παραγγελίες για 500 πλοία σε 10 χρόνια

«Οι δύο χώρες να ηγούνται  της ναυπηγικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας, με την Ελλάδα να αντιπροσωπεύει το 20% του παγκόσμιου στόλου και την Κορέα να είναι ένας από τους καλύτερους ναυπηγούς στον κόσμο» ανέφερε ο πρέσβης στα Ποσειδώνια 2024

Τις άριστες σχέσεις μεταξύ Ελλάδας και Νοτίου Κορέας σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο με αιχμή του δόρατος την Ναυτιλία υπογράμμισε ο Κορεάτης Τζουνγκ Ιλ Λη.

Μιλώντας  στα Ποσειδώνια 2024  στο πλαίσιο του  το «4ου Φόρουμ Θαλάσσιας Συνεργασίας Κορέας-Ελλάδας», ου συνδιοργάνωσε η πρεσβεία με τον ΙΟΒΕ  ανέφερε:

«Οι  δύο χώρες να ηγούνται  της ναυπηγικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας, με την Ελλάδα να αντιπροσωπεύει το 20% του παγκόσμιου στόλου και την Κορέα να είναι ένας από τους καλύτερους ναυπηγούς στον κόσμο.

Η Κορέα και η Ελλάδα έχουν αναπτύξει μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία στον τομέα της ναυτιλίας κατά τον τελευταίο μισό αιώνα.

Η  ναυπηγική μας βιομηχανία έλαβε ευγενικά την πρώτη της παραγγελία από την Ελλάδα το 1971.

Μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια, τα κορεατικά ναυπηγεία έχουν λάβει γενναιόδωρες παραγγελίες για περισσότερα από 500 πλοία από την Ελλάδα».

Για τις συνεργασίες μεταξύ των δύο κρατών στη Ναυτιλία  επεσήμανε:

«Κορεατικές εταιρείες όπως η «STX Engine» και η «Korea Global Solution» συνεργάζονται με ελληνικές εταιρείες όπως η ONEX και η HYDRUS για την ανάπτυξη πλοίων φιλικών προς το περιβάλλον, με αποκορύφωμα την υπογραφή διμερούς Μνημονίου Συνεργασίας τον Ιούνιο του 2023.

Επίσης, η κορεατική αντιπροσωπεία πρότεινε μια κοινή μελέτη για τη διερεύνηση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών στον τομέα της εμπορίας υγροποιημένου φυσικού αερίου και της διηπειρωτικής μεταφοράς αμμωνίας και υδρογόνου».

Ειδική αναφορά έκανε ο πρέσβης για τους νέους κανονισμούς  που στοχεύουν στην απαναθρακοποίηση της Ναυτιλίας:

«Το παγκόσμιο ναυτιλιακό τοπίο απαιτεί νέες λύσεις και οι διεθνείς κανονισμοί αυστηροποιούνται. Τον Ιούλιο του περασμένου έτους, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) αναβάθμισε τη στρατηγική του για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, με στόχο την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2050. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) συμπεριέλαβε τον ναυτιλιακό τομέα στο Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (ΣΕΔΕ) το 2021» και συνέχισε:

«Σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η κατεύθυνση της συνεργασίας μεταξύ Κορέας και Ελλάδας είναι πολύ κρίσιμη. Καθώς η Ελλάδα υπερέχει στη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με περισσότερο από το 50% της ηλεκτρικής της ενέργειας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών είναι πολλά υποσχόμενη. Για την προώθηση αυτής της συνεργασίας, ο Κορεάτης πρόεδρος της SK E&S επισκέφθηκε την Ελλάδα και συναντήθηκε με τον υφυπουργό Εξωτερικών κ. Φραγκογιάννη, για να συζητήσουν λεπτομερέστερα την προτιμώμενη συνεργασία στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας».

Ο Τζουνγκ Ιλ Λη μίλησε και για εμπορική συνεργασία στον  τομέα του στρατιωτικού εξοπλισμού:

«Ελπίζουμε να προωθήσουμε περαιτέρω συνεργασία στον τομέα της άμυνας για να συμβάλουμε στην υλοποίηση της «Ατζέντας 2030» της Ελλάδας για προηγμένη στρατιωτική τεχνολογία. Η Κορέα, η οποία κατατάσσεται μεταξύ των 10 πρώτων χωρών στον κόσμο για εξαγωγές αμυντικών προϊόντων από το 2019-2023, είναι σε θέση να συμβάλει και σε αυτή την προσπάθεια.

Το 2022, η Κορέα και η Ελλάδα υπέγραψαν ήδη Μνημόνιο Συνεννόησης για την αμυντική συνεργασία, θέτοντας τις βάσεις για τέτοιες πρωτοβουλίες. Πιο συγκεκριμένα, η «Hyundai Heavy Industries» έχει επίσης εκδηλώσει ενδιαφέρον για την είσοδο στην ελληνική αγορά σκαφών ακτοφυλακής».

Διαβάστε ακόμη

PPF: «Τρέχει» έργα προϋπολογισμού 3,5 δισ. ευρώ – Σε εξέλιξη 448 διαγωνιστικές διαδικασίες (pic)

Αυτόματα η «φορολογική ελευθερία» για όσους ρυθμίζουν οφειλές στους Δήμους

Οικογένεια Τσαντίλη: Οδεύουν ξανά προς το σφυρί οι εξοχικές κατοικίες στην Αυλίδα (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version