Ο κολοσσός MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε επέστρεψε στο ναυπηγείο Zhoushan Changhong International Shipyard για να παραγγείλει έως και οκτώ πλοία LNG διπλού καυσίμου 21.700 teu, καθώς η Ελβετο-Ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία ενισχύει τη θέση της ως ηγέτης μεταξύ των εταιρειών γραμμικής ναυτιλίας.
Το ναυπηγείο ανακοίνωσε την παραγγελία την περασμένη Παρασκευή,. Η παραγγελία της MSC αφορά τέσσερα πλοία, με δυνατότητα παραγγελίας άλλων τεσσάρων, ενώ και η TMS Dry έχει δυνατότητες παραγγελίας για τέσσερα ακόμη.
Τα τελευταία τρία χρόνια, η MSC έχει παραγγείλει από το ναυπηγείο Zhoushan Changhong συνολικά δέκα πλοία 11.500 teu, δέκα πλοία 10.300 teu και δώδεκα πλοία 19.000 teu. Το ναυπηγείο δήλωσε: «Έχουμε γίνει ο μεγαλύτερος ναυπηγικός συνεργάτης της MSC. Αυτό αποτελεί απόδειξη των ικανοτήτων μας στην κατασκευή πλοίων με καύσιμο LNG.»
Η τιμή της τελευταίας παραγγελίας δεν ανακοινώθηκε, αλλά σύμφωνα με την VesselsValue, η εκτιμώμενη τιμή για κάθε πλοίο είναι 220 εκατ. δολάρια. Η MB Shipbrokers ανέφερε ότι η παράδοση των τριών πρώτων πλοίων αναμένεται για το 2027, ενώ τα υπόλοιπα για το επόμενο έτος.
Τα πλοία που παραγγέλθηκαν από τη MSC και την TMS Dry θα κατασκευαστούν σύμφωνα με σχέδια της CIMC ORIC, μονάδας της China International Marine Containers, του μεγαλύτερου κατασκευαστή κοντέινερ στον κόσμο.
Με αυτή την τελευταία παραγγελία, το βιβλίο παραγγελιών της MSC φτάνει πλέον σε πάνω από 2,06 εκατ. teu, αντιπροσωπεύοντας το 32% του στόλου της σε λειτουργία. Εντυπωσιακά, το βιβλίο παραγγελιών της MSC ξεπερνά πλέον τον συνολικό στόλο της ONE, που αριθμεί 1,97 εκατ. teu.
Εν τω μεταξύ, η CMA CGM, με βιβλίο παραγγελιών 1,32 εκατ. teu, που μπορεί να ξεπεράσει την Maersk Line στην κατάταξη των ναυτιλιακών εταιρειών στο μέλλον, παρήγγειλε έως και δώδεκα πλοία 18.000 teu (οκτώ σταθερές παραγγελίες και τέσσερις δυνατότητες) αξίας 2,5 δισ. δολαρίων στο ναυπηγείο Jiangnan της Κίνας, πριν από δύο εβδομάδες, ακολουθώντας την παραγγελία για δώδεκα πλοία 15.500 teu από την HD Hyundai Heavy Industries.
Αντίθετα, η Maersk, με βιβλίο παραγγελιών 758.622 teu, φαίνεται να μην κάθεται αδρανής και φημολογείται ότι σχεδιάζει να παραγγείλει άλλα 30 πλοία κοντέινερ. Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία έχει προσεγγίσει κινεζικά ναυπηγεία για την παραγγελία έως και δώδεκα πλοίων 15.000 teu LNG διπλού καυσίμου, ενώ η ναυτιλιακή εταιρεία Seaspan φημολογείται ότι βρίσκεται σε συζητήσεις για νέες κατασκευές με μακροχρόνια ναύλωση για τη Maersk.
Διαβάστε ακόμη
Το «μυστικό» της Ουκρανίας: Τα 12 κρίσιμα ορυκτά και η συμφωνία με τις ΗΠΑ
MLS Πληροφορική: Τον Απρίλιο σε νέο σφυρί τα κεντρικά γραφεία στη Θεσσαλονίκη (pics)
Τα μέτρα της Κομισιόν δεν μειώνουν το κόστος των τιμών ενέργειας, απαντούν οι βιομήχανοι
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα