search icon

Ναυτιλία

Τζιανλουίτζι Απόντε: Η αεροπορική εταιρεία της MSC «άνοιξε τα φτερά της»

Ο κολοσσός στις εταιρείες Liner - μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δραστηριοποιείται πλέον και στις αερομεταφορές

Η κορυφαία εταιρεία Liners και logistics, η MSC Mediterranean Shipping Company SA, έκανε το πρώτο βήμα στις αερομεταφορές μέσω της MSC Air Cargo ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών και ως συμπληρωματική υπηρεσία στις λύσεις μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Το πρώτο αεροσκάφος της, τύπου Boeing 777-200 έκανε την πρώτη του πτήση με προορισμό το αεροδρόμιο Paine Field κοντά στο Σιάτλ.

Η MSC Air Cargo θα είναι πλήρως και επισήμως επιχειρησιακή από τις αρχές του 2023 με τέσσερα αεροσκάφη Boeing 777-200F με το σήμα MSC τα οποία θα διαχειρίζεται η Atlas Air, θυγατρική της Atlas Air. Worldwide Holdings, Inc.

Η MSC διόρισε τον Τζάνι Ντάβελ, πρώην στέλεχος της Delta Cargo, της Emirates SkyCargo και της DHL για να αναπτύξει τις δραστηριότητες των αεροπορικών φορτίων.

Σχολιάζοντας τη νέα πρωτοβουλία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της MSC, Σόρεν Τοφτ, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ανάπτυξη της MSC Air Cargo και να καλωσορίσουμε τον Τζάνι Ντάβελ ο οποίος θα πρωτοστατήσει σε αυτή τη συναρπαστική νέα προσφορά για τους πελάτες της MSC. Αυτό είναι το πρώτο μας βήμα σε αυτήν την αγορά και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να εξερευνούμε διάφορες οδούς για να αναπτύξουμε αεροπορικά φορτία με τρόπο που να συμπληρώνει τη βασική μας δραστηριότητα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων».

Η δανέζικη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη liner παγκοσμίως, από τον περασμένο Απρίλιο δημιούργησε αεροπορικό τομέα και πλέον διαθέτει έναν στόλο από 15 αεροπλάνα. Η Maersk περιμένει ότι θα έχει ρευστότητα άνω των 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Η δανέζικη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη liner παγκοσμίως, από τον περασμένο Απρίλιο δημιούργησε αεροπορικό τομέα και πλέον διαθέτει έναν στόλο από 15 αεροπλάνα. Η Maersk περιμένει ότι θα έχει ρευστότητα άνω των 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022. Αυτόν τον μήνα, Νοέμβριο του 2022, ετοιμάζεται να παραλάβει επτά Boeing 767 εκ των οποίων τρία τα αγόρασε και τέσσερα είναι χρονομισθωμένα- leasing.

Τα αεροσκάφη θα κάνουν δρομολόγια μεταξύ Ασίας-Η.Π.Α. και Ασίας-Ευρώπης. Θα αγοράσει επίσης δύο Boeing 777, που θα παραδοθούν το 2024. Επίσης εξαγόρασε την εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων Senator International πέρυσι.

Η γαλλικών συμφερόντων CMA CGM, τρίτη μεγαλύτερη liner εταιρεία στον κόσμο, μπήκε τον περασμένο χρόνο στο παιχνίδι και έως το 2026 θα διαθέτει στόλο από 12 αεροπλάνα. Η CMA CGM, υπέγραψε συμφωνία με την Air France-KLM τον Μάιο για την κοινή χρήση χώρου φορτίου και δήλωσε ότι θα αγόραζε το 9% των μετοχών της αεροπορικής εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Τα ιδιωτικά jets των CEOs φωτογραφημένα στον αέρα ενώ πετούν με τους ιδιοκτήτες τους

Ο κορυφαίος ψήστης στον κόσμο και η αξεπέραστη τέχνη του

Οι αρχιτεκτονικές φωτογραφίες της χρονιάς σε έναν μοναδικό παγκόσμιο διαγωνισμό

Exit mobile version