search icon

Ναυτιλία

Tsakos Energy Navigation: Ψηφίστηκε ως η κορυφαία εταιρεία δεξαμενόπλοιων της χρονιάς (pics)

Ανταγωνίστηκε εταιρείες επίσης κολοσσούς όπως η ίδια στον κλάδο, Teekay Tankers, AET, ADNOC, Frontline και DHT Holdings - Η βράβευση έγινε στο πλαίσιο των Tanker Shipping and Trade Awards 2024

Μεγάλης σπουδαιότητας διάκριση πέτυχε η εισηγμένη στην κεφαλαιαγορά της Νέας Υόρκης (NYSE) Tsakos Energy Navigation. Ψηφίστηκε ως η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων της χρονιάς. Η επιτυχία αυτή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα να λάβει κανείς υπόψη τα τεράστια ονόματα που είχε να ανταγωνιστεί και πιο συγκεκριμένα εταιρείες επίσης κολοσσούς στον κλάδο όπως η Teekay Tankers, AET, ADNOC, Frontline και DHT Holdings. Η βράβευση έγινε στο πλαίσιο των Tanker Shipping and Trade Awards 2024 που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

«Έχουμε τη δίψα να είμαστε πάντα μπροστά από τις εξελίξεις. Η ΤΕΝ είναι πρωτοπόρος στην ανανέωση του στόλου και στην καινοτομία. Καινοτομία που πρέπει να είναι πραγματική, διαρκής και με τον ανθρώπινο παράγοντα στον πυρήνα της». σχολίασε ο Χάρης Κοσμάτος Co-Chief Financial Officer ο οποίος παρέλαβε και το βραβείο.

«Συχνά το μέγεθος της νίκης μετριέται σε σχέση με το βάρος του ανταγωνισμού. Κοιτάζοντας τους διεκδικητές αυτού του υψηλού κύρους βραβείου, όλοι τους βαριά ονόματα του κλάδου, νιώθουμε ακόμα πιο περήφανοι που είμαστε εμείς που επιλεχθήκαμε ως η εταιρεία διαχείρισης δεξαμενόπλοιων της χρονιάς» επεσήμανε δίνοντας, αρχικώς, μία νότα λονδρέζικη στην ομιλία του:

«Μια εταιρεία εκμετάλλευσης δεξαμενόπλοιων που, από την ίδρυσή της το 1993, τη χρονιά που ο John Major ήταν πρωθυπουργός της χώρας, ο John Smith βρισκόταν στο τιμόνι του Εργατικού Κόμματος, έχοντας διαδεχθεί τον Neil Kinnock ένα χρόνο πριν, και η Whitney Houston στην κορυφή των charts με την επιτυχία «I will always love you», η TEN, ή MIF (Maritime Investment Fund), όπως ονομαζόταν τότε, δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει τις σεισμικές προκλήσεις που αντιμετώπιζε ο κλάδος μετά τη θορυβώδη προσγείωση του OPA 90 στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή, και τον σχεδιασμό διπλού κύτους που εισήγαγε, τον οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες σε όλο τον κόσμο έπρεπε να τηρήσουν, γρήγορα!” και συνέχισε:

«Η δημόσια εγγραφή της εταιρείας το 1993 στο Χρηματιστήριο του Όσλο και στη συνέχεια στη Νέα Υόρκη, στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, επέτρεψε στην TEN να βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της ναυτιλιακής καινοτομίας και να αναπτύσσεται υπεύθυνα, σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, ώστε να ανταποκρίνεται στις συνεχώς αυξανόμενες μεταφορικές ανάγκες του αναπτυσσόμενου πελατολογίου της. Αυτό το πελατολόγιο που έβλεπε πέρα από την απλή ποιότητα των προσφερόμενων πλοίων και επικεντρωνόταν στο έργο όλων των τεχνικών και άλλων τμημάτων της Tsakos, το οποίο με την πάροδο των ετών έγινε συνώνυμο της ασφάλειας, της αποτελεσματικότητας και της ακλόνητης δέσμευσης για επιχειρησιακή αριστεία».

Εστιάζοντας στην επέκταση της ΤΕΝ ανέφερε:

«Αυτή η δίψα για να είμαστε πάντα μπροστά από τις εξελίξεις, χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την ασφάλεια του πληρώματος και του σκάφους, μας επέτρεψε να παραμείνουμε σε εγρήγορση για τις εξελίξεις και να ενεργούμε αναλόγως όταν οι ανάγκες το απαιτούν. Η είσοδός μας στο χώρο του LNG, στα δεξαμενόπλοια και πρόσφατα στα διπλού καυσίμου, στα πλοία που κινούνται με LNG και στα νεότευκτα πλοία, αποτελεί απόδειξη αυτού του γεγονότος».

Και κατέληξε λέγοντας:

«Παραμένουμε προσηλωμένοι στο να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις τόσο στα σχέδια των πλοίων όσο και στις τεχνολογίες πρόωσης, και μόλις νιώσουμε σίγουροι ότι το πλοίο του μέλλοντος, που θα καταναλώνει το καύσιμο του μέλλοντος, όπου μπορεί να βρεθεί σε αφθονία, θα είναι οικονομικό και ασφαλές στη λειτουργία του, η TEN θα είναι και πάλι πρωτοπόρος στην ανανέωση του στόλου και στην καινοτομία. Καινοτομία που πρέπει να είναι πραγματική, διαρκής και με τον ανθρώπινο παράγοντα στον πυρήνα της. Οτιδήποτε λιγότερο, και για να παραφράσω ελαφρώς το τραγούδι που έγινε νούμερο ένα σχεδόν επί της ημέρας, το 1993, πριν από 31 χρόνια.. We will do anything for love, but we won’t do that…».

Διαβάστε ακόμη

Πώς απασφαλίζεται η «βόμβα» χρέους του 2032 με άλμα ανάπτυξης και… αυξομείωση του χρέους (γραφήματα)

Βουλή: «Πρόβα» της πολιτικής σύγκρουσης κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση

ΤτΕ: Πώς θα επιστρέψουν τα εξυγιασμένα δάνεια στους ισολογισμούς των τραπεζών (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

 

Exit mobile version