Μετά την παράδοση τριών πλοίων από τις αρχές του 2024, τα Dual-Fuel LNG LR2 δεξαμενόπλοιων προϊόντων “Ithaki DF”, “Chios DF” και “DF Montmartre”, τρία ακόμη πλοία προστέθηκαν πρόσφατα στον στόλο.
Πρόκειται για το δεξαμενόπλοιο Dual-Fuel LNG LR2 product tanker “DF Mystras”, το κατασκευασμένο το 2018 με scrubber 1A Ice Class, Aframax “Alpes” και το κατασκευασμένο το 2018 Super Eco Suezmax, “Poppy S” το οποίο παραδόθηκε στις 14 Μαΐου 2024.
Ένα επιπλέον έβδομο πλοίο, το Aframax “Aspen”, κατασκευασμένο το 2019 με εξοπλισμό πλυντηρίου 1A Ice Class, θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του Μαΐου μετά την ολοκλήρωση της ειδικής επιθεώρησής του που εκτελείται επί του παρόντος από τους σημερινούς ιδιοκτήτες του.
Όλα αυτά τα πλοία είναι χρονοναυλωμένα με αναμενόμενα ελάχιστα ακαθάριστα έσοδα άνω των 200 εκατομμυρίων δολαρίων.
“Καλωσορίζουμε αυτά τα φιλικά προς το περιβάλλον δεξαμενόπλοια στα ΤΕΝ, τα οποία μας φέρνουν πιο κοντά στο στόχο μας για έναν πλήρη “πράσινο” στόλο έως το 2030. Αυτές οι νέες εξαγορές αυξάνουν την ικανότητα της TEN να παράγει μετρητά ενώ παράλληλα εμβαθύνει περαιτέρω το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα στον συνεχώς εξελισσόμενο ενεργειακό χώρο”, δήλωσε ο Γιώργος Σαρόγλου, Πρόεδρος και COO της TEN:
«Η πρωτοβουλία μας για το “πράσινο πλοίο” συνεχίζεται με οκτώ ακόμη πλοία υπό κατασκευή που θα ενταχθούν στο στόλο μας από το επόμενο έτος».
Η TEN, που ιδρύθηκε το 1993 και γιορτάζει φέτος τα 31 χρόνια της ως δημόσια επιχείρηση, είναι μία από τις πρώτες και πιο καθιερωμένες δημόσιες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο. Ο διαφοροποιημένος ενεργειακός στόλος της TEN αποτελείται επί του παρόντος από 75 πλοία, συμπεριλαμβανομένων τριών δεξαμενόπλοιων DP2, δύο suezmax που είναι εξοπλισμένα με scrubber.
Τα πλοία και δύο υπό κατασκευή δεξαμενόπλοια προϊόντων MR με εξοπλισμό καθαρισμού, που αποτελούνται από ένα μείγμα δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου, δεξαμενόπλοια προϊόντων και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, συνολικής χωρητικότητας άνω των 9,0 εκατομμυρίων dwt.
Διαβάστε ακόμη:
AEGEAN: Με ενισχυμένο θερινό πρόγραμμα φέτος – 13,4 εκατ. προσφερόμενες θέσεις αυξημένες 6%
Christian Pirkner (EMPSA): Το ελληνικό σύστημα IRIS μπορεί να ταξιδέψει εκτός συνόρων (pic)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ