search icon

Ναυτιλία

Τsakos Energy Navigation: Αισιοδοξία για την ανάκαμψη της ναυλαγοράς δεξαμενόπλοιων

Το 2021 χαρακτηρίστηκε η χειρότερη χρονιά των τελευταίων 30 ετών για τα tankers

Σε μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε ως η χειρότερη των τελευταίων 30 ετών για την ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Tsakos Energy Navigation κατάφερε να έχει θετικές ταμειακές ροές- cash flow και το προσαρμοσμένο EBITDA στα 19,5 εκατομμύρια δολάρια το γ’ τρίμηνο.

“Σχεδιάζουμε προσεκτικά το μέλλον με επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας” αναφέρεται σε ανακοίνωση της η ΤΕΝ προς το αμερικανικό χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης η οποία προβλέπει δυνατή ανάκαμψη της ναυλαγοράς τόσο για τα product δεξαμενόπλοια όσο και για τα LNG. Μέσα στον Ιανουάριο του 2022 θα παραλάβει νεότευκτο LNG πλοίο.

Τα έσοδα από πρόσφατες μακροχρόνιες χρονοναυλώσεις μέσης διάρκειας τριών ετών, για 10 πλοία της έφθασαν το μισό δισεκατομμύριο δολάρια. Ταυτόχρονα επενδύει σε ναυπηγήσεις πλοίων τελευταίας τεχνολογίας και φιλικά στο περιβάλλον:

“Επεκτείνουμε τον πράσινο στόλο μας με την απόκτηση έως και έξι aframaxes , με μηχανές διπλού καυσίμου τα οποία από τώρα είναι ναυλωμένα από πετρελαϊκές εταιρείες.

Η παρατεταμένη αρνητική ναυλαγορά προκάλεσε στη διάρκεια του γ’ τριμήνου ζημιές ύψους 24,2 εκατομμυρίων δολαρίων από κέρδη 1,5 εκατομμυρίου το αντίστοιχοι χρονικό διάστημα του 2020.

Στο 9μηνο οι ζημιές ανήλθαν στα 49,3 εκατομμύρια δολάρια έναντι κερδών 56,7 εκατομμυρίων το γ’ τρίμηνο του 2020. Το ποσοστό κάλυψης του στόλου με χρονοναυλώσεις ανήλθε στο 91% στο 9μηνο. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος διαμορφώθηκε στα 17.089 δολάρια. “Πρόκειται για ικανοποιητικό επίπεδο με δεδομένο την κατάσταση της ναυλαγοράς” επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Έμα Ραντουκάνου: Οι «χρυσές» χορηγίες των Tiffany’s, Dior, Evian και η σύγκριση με τη Σαράποβα (pics)

Νέους μπελάδες στους ιδιοκτήτες φέρνει η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση στα ακίνητα

Οι Αμερικανοί αγοράζουν από την Εθνική και… από τον Πατέλη, το Υπερταμείο πουλάει αεροδρόμια, η Ιντρακάτ αποκτά νέους μετόχους  

 

Exit mobile version