Tο πρώτο containership που είναι κορεατικών συμφερόντων και σχεδιάστηκε με ολοκληρωμένο σύστημα αυτοματισμού ολοκλήρωσε τις δοκιμές του και ξεκίνησε διεθνή δρομολόγια. Πρόκειται για το POS Singapore χωρητικότητας 22.867 dwt. Είναι εγγεγραμμένο στο νηολόγιο της Λιβερίας. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 172 μέτρα και το πλάτος του (beam) είναι 27 μέτρα.
Το project το οποίο υποστηρίχθηκε από το υπουργείο Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Νότιας Κορέας και το υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας έχει σχεδιαστεί για να προωθήσει την αυτόνομη λειτουργία των πλοίων.
Τα συστήματα αυτοματισμού σχεδιάστηκαν στη Νότια Κορέα στο πλαίσιο ενός προγράμματος που χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση για την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών.
H PAN Ocean, η ναυτιλιακή εταιρεία χύδην φορτίου της Νότιας Κορέας, συμμετέχει στο πρόγραμμα και εργάστηκε για την ενσωμάτωση των συστημάτων στο πλοίο των 1.800 TEU. Το POS Singapore παραγγέλθηκε το 2022 και κατασκευάστηκε από το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard στο Ulsan.
Διαβάστε ακόμη
Ράλι στα «ασφαλή» assets, αναταράξεις σε μετοχές και ομόλογα μετά την επίθεση του Ιράν (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα