search icon

Ναυτιλία

Το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο LNG Carrier γίνεται μέρος του στόλου της Capital Product Partners (pic)

To νέο πλοίο του Ομίλου Capital ονομάζεται «Asterix I» και θα πλέει με ελληνική σημαία

Μια περίοδο που η αγορά πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) έχει πολύ θετικές προοπτικές με τα συγκεκριμένα πλοία να προσφέρουν ένα ισχυρό πλεονέκτημα, μεγάλες ναυτιλιακές επιχειρήσεις επενδύουν στον συγκεκριμένο τομέα. Στη χώρα μας, o Ομίλος Capital, γνωρίζοντας την ανεξαρτησία και την ευελιξία που προσφέρουν τα πλοία αυτά στον ενεργειακό εφοδιασμό της χώρας, βρίσκεται στη μέση ενός μεγάλου επενδυτικού πλάνου.

Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς που έχει παραγγείλει ο Όμιλος Capital από το 2018 στην εταιρεία Hyundai Heavy Industries, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. Πρόσφατα μάλιστα, η εταιρεία παρέλαβε το 7ο πλοίο της «Asterix I» μέσα σε ένα εορταστικό διήμερο όπου πραγματοποιήθηκε σχετική τελετή παράδοσης, ονοματοδοσίας και ύψωσης της ελληνικής σημαίας.

Συγκεκριμένα, στις 15 και 16 Φεβρουαρίου στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας πραγματοποιήθηκε η ονοματοδοσία από την Αλεξάνδρα Ξύστρα, Τεχνική Διευθύντρια της Capital Gas Ship Management που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.

Το νέο πλοίο LNG Carrier «Asterix I» είναι οικολογικό πλοίο νέας γενιάς που διαθέτει χωρητικότητα 174.000 m3. Αυτή τη στιγμή, αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ., είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF και είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) ενώ διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου.

Στους εορτασμούς και την τελετή ονοματοδοσίας παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries κ.S.K. Lee, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Product Partners L.P. κ. Γεράσιμος Καλογηράτος με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών του Ομίλου Capital, της HHI και πολλών άλλων. Στην ομιλία του, ο κ. Καλογηράτος αναφέρθηκε στη σημασία που έχει η παραλαβή του νέου πλοίου για τη διαμόρφωση του πράσινου στόλου της εταιρείας και συγκεκριμένα σχολίασε «Η ονοματοδοσία ενός πλοίου όπως το LNG Carrier «Asterix I» αποτελεί μια σημαντική στιγμή για όλους εμάς στον Όμιλο Capital καθώς σηματοδοτεί ένα ακόμη ορόσημο στην ανάπτυξη του πράσινου στόλου της εταιρείας. Ένα νεότευκτο σκάφος του Ομίλου Capital με προηγμένα τεχνολογικά και φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει την ελληνική σημαία και είναι μεγάλη μας τιμή που είμαστε μέρος της ιστορίας που συνεχίζει να γράφει η Ελλάδα στη ναυτιλία».

Διαβάστε ακόμη

Τι συμβαίνει με το πετρέλαιο – Γιατί «τρέχει» το μεγαλύτερο αρνητικό σερί μέσα στο 2023

Νέες απώλειες στη Wall Street – Προς 3η σερί αρνητική εβδομάδα ο Dow Jones

Attica Bank: «Τρέχει» πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου – «Πλαφόν» οι 200.000 ευρώ (πίνακες)

Exit mobile version