search icon

Ναυτιλία

Το νεότευκτο catamaran AERO 1 της Attica Group έπεσε στο νερό (pics)

O Όμιλος τρέχει ναυπηγικό πρόγραμμα τριών ταχυπλόων συνολικής αξίας 21 εκατομμυρίων ευρώ

Στο νερό έπεσε το πρώτο από τα τρία υπό ναυπήγηση ταχύπλοα επιβατηγά τύπου AERO Catamaran που παρήγγειλε έναν χρόνο πριν Attica Group. Βρίσκεται στην προβλήτα των νορβηγικών ναυπηγεία Brødrene Aa και πρόκειται να δρομολογηθεί μέσα στο 2022 στον Αργοσαρωνικό.

Το όνομα αυτού AERO 1. Ήδη το πλήρωμα βρίσκεται στη Νορβηγία για την παρακολούθηση των εργασιών και την εξοικείωσή του με το σκάφος.

Και τα τρία Aero Catamaran θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ.ευρώ και καλύπτεται από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.

Η παραλαβή και των τριών πλοίων αναμένεται εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022.

Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.

Παράλληλα, με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού και θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

Τα πλοία θα έχουν μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών, ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους στοχεύουν στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου ανέσεις και υπηρεσίες.

Ενδεικτικά:

“Η επένδυση στα πλοία τύπου Aero Catamaran συμβάλλει καθοριστικά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και στη σταδιακή μετάβαση σε μια πιο πράσινη και ανταγωνιστική οικονομία, μέσω, μεταξύ άλλων, της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και των μειωμένων εκπομπών αέριων ρύπων λόγω ελαφρύτερου υλικού κατασκευής των πλοίων (carbon fibre) καθώς και της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών μονάδων (solar panels), οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες φωτισμού και ηλεκτροδότησης των ξενοδοχειακών υπηρεσιών των πλοίων” επισημαίνεται από την εταιρεία:

“Με την επένδυση αυτή η Attica Group υλοποιεί τον επιχειρηματικό της σχεδιασμό, με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να ενισχύσει τον ηγετικό της ρόλο και να ανταποκριθεί στις αυξημένες διεθνείς απαιτήσεις του κλάδου. Επιβεβαιώνει στην πράξη, για μία ακόμη φορά, τη διαχρονική δέσμευσή για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της στην ελληνική ακτοπλοΐα, τη βέλτιστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, καθώς και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Επιπλέον, το σημαντικό ύψος της επένδυσης, σε μία περίοδο με έντονες τις οικονομικές δυσχέρειες εξαιτίας της παγκόσμιας κρίσης από την πανδημία, αποτελεί αδιάψευστη επιβεβαίωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής του Ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη και ταυτόχρονα έμπρακτη συμβολή στον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Ελληνικής οικονομίας”.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουσύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως (στοιχεία 2019).
Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)

Exit mobile version