Την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών ζήτησε με επιστολές του από τους συμμετέχοντες στους διαγωνισμούς για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Καβάλας το ΤΑΙΠΕΔ.
Για το λιμάνι της Καβάλας το ΤΑΙΠΕΔ παραχωρεί το δικαίωμα χρήσης σε τμήμα του λιμανιού Φίλιππος Β’ και οι δεσμευτικές προσφορές πρέπει να έχουν κατατεθεί έως τις 9 Φεβρουαρίου 2022. Για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης του οποίου παραχωρεί το 67% έως τις 21 Απριλίου 2022.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Δημήτρης Πολίτης έχει τονίσει ότι το λιμάνι της Καβάλας απαιτεί πιο απλή διαδικασία γιατί είναι υποπαραχώρηση, Επίσης κοντά στο Πάσχα αναμένεται να ακολουθήσουν οι διαδικασίες για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Την ίδια ώρα παραδέχθηκε ότι για το λιμάνι του Ηρακλείου, που εκδηλώθηκε ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον, έχει ακόμα πολύ δρόμο.
Πριν από μία εβδομάδα το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, ο οποίος δήλωσε ότι “είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την ελληνική κυβέρνηση, για την κυβέρνηση Μητσοτάκη, αλλά συνολικά και για τη θρακιώτικη και για την ελληνική κοινωνία» και προσέθεσε:
«Είχαμε από την αρχή, από το 2019, τρεις κατευθυντήριους άξονες:
–Ο πρώτος είναι ο αμυντικός άξονας και νομίζω με τις δύο συμφωνίες που υπογράψαμε με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής υπηρετείται απολύτως. Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης έχει μπει μέσα στους σχεδιασμούς και υπηρετεί με τον τρόπο αυτό, με την πιο καθαρή έννοια, το εθνικό συμφέρον.
–Ο δεύτερος αφορά το οικονομικό το εμπορικό κομμάτι. Το λιμάνι θα εξελιχθεί θα γίνει ένα λιμάνι εισόδου στην κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και θα παίξει ένα πολύ μεγάλο ρόλο για την πόλη και την περιοχή στα ο που έρχονται.
–Το τρίτο είναι το ενεργειακό. Το υγροποιημένο αέριο ο νέος Σταθμός ο οποίος θα φτιαχτεί λίγα μίλια από δω και η διασύνδεση με τον TAP θα οδηγήσει στο να γίνει Αλεξανδρούπολη στο να γίνει η Θράκη νέος ενεργειακός κόμβος. Κι όλο αυτό συνολικά υπηρετεί το νέο όραμα για την πατρίδα μας. Διασυνδεδεμένη, αμυντικά ισχυρή, κυρίαρχη, με ένα λαμπρό οικονομικό μέλλον σε μία ακμάζουσα Ευρώπη».
Διαβάστε ακόμη
Νέους μπελάδες στους ιδιοκτήτες φέρνει η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση στα ακίνητα