Σχέδια για την επέκταση του στόλου με πλοία LNG Carriers έχει εκπονήσει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation, δρ Νίκος Τσάκος.

Η εισηγμένη στην χρηματαγορά της Νέας Υόρκης θα προχωρήσει στην απόκτηση πλοία είτε μέσω αγοράς είτε μέσω συγχωνεύσεων μέσα στα επόμενα χρόνια.

Toν περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το νεότευκτο LNG carrier TENERGY από τα ναυπηγεία της Hyundai στη Νότιο Κορέα. Είνια χρονοναυλωμένο από μεγάλο ναυλωτή για απασχόληση διάρκειας πέντε ετών και υπολογίζεται ότι θα φέρει έσοδα ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων στην εταιρεία κατά τη διάρκεια της ναύλωσής του. Είναι μεταφορικής ικανότητας 174.000 κυβικών μέτρων στο οποίο υψώθηκε η ελληνική σημαία και είναι επανδρωμένο με Έλληνες ναυτικούς. Είναι dual class και παρακολουθείται από τον νορβηγικό νηογνώμονα DNV και τον γαλλικό BV.

Το TENERGY είναι ναυπηγημένο βάσει των πιο σύγχρονων προδιαγραφών που υπάρχουν σήμερα στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και οι οποίες εφαρμόζονται μετά το 2025.

Η ΤΕΝ που ειδικεύεται στα δεξαμενόπλοια , με απόφαση του δρ Νίκου Τσάκου έχει προχωρήσει σε διαφοροποίηση του στόλου της. Από αυτά 71 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα shuttle tankers DP2, τρία LNG, συνολικής χωρητικότητας 8,09 εκατομμυρίων τόνων, 12 φορτηγά χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 506.365 teus.

Ο Όμιλος Τσάκου έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ναυπηγεί συνολικά 20 πλοία. Από αυτά 12 είναι containerships, 6 aframax δεξαμενόπλοια dual fuel ένα capesize φορτηγό και ένα suttle tanker.

Ο Όμιλος έχει σπάσει το φράγμα των 100 πλοίων μετρώντας συνολικά 102 συνολικής μεταφορικής ικανότητας 10,1 εκατομμυρίων τόνων.

Διαβάστε ακόμη

Ανάλυση Bloomberg: Μπλοκάρει η μεταρρυθμιστική ατζέντα του Μακρόν

Aνοίγει αύριο η πλατφόρμα για τις αιτήσεις αλλαγής ηλεκτρικών συσκευών

Το κάλεσμα της Κρήτης, το «άγριο διαζύγιο» του Σαράντη, οι Αμερικάνοι στο Μαρούσι και τα ακίνητα της REDS