Το πρώτο τρίμηνο του 2024 αποτέλεσε το εφαλτήριο για την πράσινη εκστρατεία της ΤΕΝ συμφερόντων της οικογένειας Τσάκου, με μια σειρά από αγορές σύγχρονων πλοίων και ναυπηγήσεις.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο στόλος είχε κατά μέσο όρο σχεδόν δύο πλοία λιγότερα από ό,τι την αντίστοιχη περίοδο του 2023 και είχε οκτώ πλοία σε προγραμματισμένες επισκευές σε σύγκριση με μόνο δύο πλοία το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Παρά τα εν λόγω στοιχεία του στόλου, προσαρμογές και τις αναγκαίες διαδικασίες συντήρησης:

τα έσοδα από τα ταξίδια έφτασαν τα υγιή 201,6 δολάρια εκατ. δολάρια

τα λειτουργικά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 76,2 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβανομένων 16,2 εκατ. δολαρίων από κεφαλαιακά κέρδη από την πώληση πλοίου.

Τα καθαρά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2024 στα 54 εκατ. δολάρια, με αποτέλεσμα κέρδη ανά μετοχή 1,60 δολάρια.

Η προαναφερθείσα συντήρηση του στόλου το πρώτο τρίμηνο του 2024 μείωσε τη μέση χρησιμοποίηση σε 91,3% από 96,4% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023, με αποτέλεσμα την υγιή ισοδύναμη χρονοναύλωση
κέρδη (TCE) ύψους 33.403 δολαρίων ανά πλοίο ανά ημέρα.

To προσαρμοσμένο EBITDA για το πρώτο τρίμηνο του 2024, που επηρεάζεται από το μειωμένο μέγεθος του στόλου και την τον αυξημένο αριθμό ημερών εκτός ναύλωσης λόγω των συντηρήσεων ανήλθε σε 100,5 εκατομμύρια δολάρια.

Τα ταμειακά αποθέματα της Εταιρείας παρέμειναν σε σταθερά 344 εκατ. δολάρια στις 31 Μαρτίου 2024.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2024, η TEN παρέλαβε τρία σύγχρονα πλοία διπλού καυσίμου LNG με κινητήρα LNG πλοία. Τα πλοία αυτά χρηματοδοτήθηκαν με μετρητά και τραπεζικά δάνεια με ανταγωνιστικούς όρους.

Ως αποτέλεσμα, ο τραπεζικός δανεισμός στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2024 ανήλθε σε 1,66 δισ. δολάρια.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2024, το κόστος τόκων παρέμεινε παρόμοιο με το αντίστοιχο διάστημα του 2023, στα 25,1 εκατ. δολάρια.

Οι αποσβέσεις του στόλου, κυρίως λόγω της προσθήκης τριών σύγχρονων πλοίων, διαμορφώθηκαν σε 32,5 δολ.
εκατ. δολάρια από 29,7 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Οι λειτουργικές δαπάνες των πλοίων διατηρήθηκαν σε σταθερά επίπεδα κατά τα πρώτα τρίμηνα του 2023 και του 2024, αντίστοιχα, στα 48,6 εκατ. δολάρια ή 9.387 δολάρια ανά πλοίο ανά ημέρα.

Διαβάστε ακόμη

Περιστέρης για το deal με Masdar: Ψήφος εμπιστοσύνης όχι μόνο για την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή, αλλά στη χώρα και στις προοπτικές της

ΟΑΣΘ: Προσοχή με απάτη για κάρτες αστικών συγκοινωνιών

Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα (ΔΝΤ): Τα δύο πράγματα που πρέπει να κάνει η Ευρώπη – Δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ