search icon

Ναυτιλία

Tα σχέδια των Κινέζων για μετατροπή του ΟΛΠ σε περιφερειακό κόμβο logistics

Θα ενσωματώσουν τον ΟΛΠ στο σιδηροδρομικό δίκτυο Ουγγαρίας-Σερβίας και θα διερευνήσουν τη δημιουργία μιας ζώνης οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας που θα βασίζεται στον Οργανισμό

Σχέδια για την περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου του λιμανιού του Πειραιά έχουν οι Κινέζοι. Όπως αποκάλυψε ο πρέσβης της Κίνας στην Ελλάδα Xiao Junzheng πρέσβης έκανε ειδική αναφορά στο λιμάνι του Πειραιά:

«Θα ενσωματώσουμε καλύτερα τον ΟΛΠ στο σιδηροδρομικό δίκτυο Ουγγαρίας-Σερβίας και θα διερευνήσουμε τη δημιουργία μιας ζώνης οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας που θα βασίζεται στον Οργανισμό για να τον εξελίξουμε σε περιφερειακό κόμβο logistics».

Όπως επεσήμανε ο πρέσβης «από την άποψη της ρεαλιστικής συνεργασίας, ο ΟΛΠ ξεχωρίζει ως κορυφαίο σημείο της διμερούς ναυτιλιακής συνεργασίας. Έχει γίνει το εμβληματικό έργο της συνεργασίας Κίνας-Ελλάδας για την από κοινού οικοδόμηση της BRI. Ταυτόχρονα, αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα αμοιβαίας συμπληρωματικότητας, ισχυρής συνεργασίας και αμοιβαίου οφέλους, με τα επιτεύγματα αυτής της συνεργασίας να ωφελούν όλο και περισσότερο τους πολίτες και των δύο χωρών.

Από τότε που ανέλαβε τη λειτουργία του ΟΛΠ, η COSCO έχει επιτύχει εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις, καθιστώντας τον το κορυφαίο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο, το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στην Ευρώπη και το μεγαλύτερο λιμάνι πορθμείων στην Ευρώπη.

1) Το 2023, ο ΟΛΠ διακίνησε συνολική διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων ύψους 5,1 εκατομμυρίων TEUs, με διακίνηση roll -on/roll of (Ro-Ro) 320.000 οχημάτων.

2) Το λιμάνι έχει φιλοξενήσει 7.610 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και εξυπηρέτησε 1,48 εκατομμύρια επιβάτες. Έχει εξυπηρετήσει συνολικά 16,15 εκατομμύρια επιβάτες και έχει μεταφέρει 2,88 εκατομμύρια οχήματα.

3) Με τη συνεχή επέκταση και ενίσχυση των δραστηριοτήτων σε διάφορους τομείς, τα έσοδα και τα συνολικά κέρδη της εταιρείας σημείωσαν επίσης εξαιρετικά αποτελέσματα, σημειώνοντας ιστορικά ρεκόρ συνολικών κερδών για τρία συνεχόμενα έτη.

4) Ταυτόχρονα, η COSCO κατέβαλε σωρευτικά πάνω από ένα δισεκατομμύριο ευρώ στο ελληνικό δημόσιο για τέλη παραχώρησης και φόρους, αύξησε τα μερίσματα των εισηγμένων εταιρειών κατά 12 φορές, δημιούργησε άμεσα 4.300 θέσεις εργασίας, δημιούργησε έμμεσα 12.000 θέσεις εργασίας για την Ελλάδα και ενίσχυσε το ελληνικό ΑΕΠ κατά 1,56 ποσοστιαίες μονάδες. Με τις κοινές προσπάθειες και των δύο πλευρών, ο ΟΛΠ ενίσχυσε σημαντικά το καθεστώς της Ελλάδας ως πύλης που συνδέει τη στεριά και τη θάλασσα και επικοινωνεί μεταξύ Ευρώπης και Ασίας”.

Διαβάστε ακόμη

«Καμπάνες» έως και 60.000 ευρώ για τους αυθαίρετους της παραλίας

Αλλάζουν όλα στην εφορία με κατάργηση εγγράφων, βιβλίων και παραδοσιακών ελέγχων

Fly Over: Το μπλόκο του ΣτΕ και οι αβεβαιότητες του μεγάλου έργου  

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version