Σκαμπανεβάσματα έχει η ναυλαγορά ξηρού φορτίου τις τελευταίες δύο εβδομάδες αλλά αφήνει χαραμάδα αισιοδοξίας. Αρχικώς ανέβηκε σε ποσοστό 83% μετά έπεσε κατά 3%. Την περασμένη εβδομάδα έκλεισε στις 665 μονάδες που θεωρείται χαμηλό όριο από τους ναυλομεσίτες.
Τα capes συνεχίζουν να σέρνουν τον χορό με τον ημερήσιο ναύλο να κυμαίνεται κατά μέσο όρο στα 8.300 δολάρια. Ακολουθούν τα Panamaxes με 5.400, τα Supras με 4.300 και τα Handies με 4.450 daily.
Από την άλλη η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων εκτοξεύτηκε με τον BDTI- τον δείκτη για τα πλοία μεταφοράς ακατέργαστου πετρελαίου και fuel oil, να αυξάνεται κατά 34,3% και τον BCTI για τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν βενζίνη, κηροζίνη, αμόλυβδη βενζίνη και ντίζελ «άσπρο» κατά 128,66%.
Λόγω της χαμηλής τιμής της βενζίνης αφού έχει μειωθεί σε τεράστιο ποσοστό η κίνηση αυτοκινήτων αλλά και αεροπλάνων εξαιτίας του lock down οδηγεί τα διυλιστήρια στην αποθήκευση και diesel, καυσίμων για αεροπλάνα εκτός από πετρέλαιο. Οπότε εκτινάχθηκε η ναυλαγορά των clean δεξαμενόπλοιων.
Επίσης οι ναύλοι για τα δεξαμενόπλοια VLCC κινούνται σε υψηλά επίπεδα τις τελευταίες βδομάδες αφού είτε μεταφέρουν πετρέλαιο είτε τα ναυλώνουν για να τα χρησιμοποιήσουν ως αποθήκες καυσίμων αφού η ανεξέλεγκτη παραγωγή πετρελαίου τους τελευταίους μήνες είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της τιμής του βαρελιού και την αποθήκευση τεράστιων ποσοτήτων από κράτη και διυλιστήρια σε βαθμό που δεν υπάρχουν πλέον αποθήκες στη στεριά.