Στις 208 είναι οι παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων που έχουν βάλει οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες μέσα στο 2024. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Xclusiv Shipbrokers:

-Έχουν κάνει μέχρι στιγμής 37 παραγγελίες για φορτηγά πλοία εντός του τρέχοντος έτους (2 x Capesize, 20 x Kamsarmax, 10 x Ultramax και 5 x Handysize).

-112 παραγγελίες για δεξαμενόπλοια εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (9 x VlCC, 26 x Suezmax, 19 Aframax/LR2, 14 x Panamax/LR1, 24 x MR2, 13 x MR1, 7 x Small Tankers).

-28 παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής (20 x Neo-Panamax, 4 x Panamax, 4 x Feeder).

– 6 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους μέχρι στιγμής για πλοία μεταφοράς LNG (6 x LNG 141k-200k cbm) και

-25 παραγγελίες εντός του τρέχοντος έτους (11 x VLGC, 9 x MGC, 2 x Handy LPG, 3 x Small LPG).

Στη γενική εικόνα έχουν γίνει οι εξής κινήσεις:

-Μεταφορέας χύδην φορτίου:

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους DWT ανέρχεται στο 10,3%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 8%.

Το 32% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (8 x VLOC, 32 x Newcastlemax, 9 x Capesize, 30 x P-Panamax, 118 x Kamsarmax, 3 x Panamax, 158 x Ultramax, 2 x Supramax , 61 x Handysize, 9 x Small Bulkers).

Το 13% των πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.

Δεξαμενόπλοια

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους DWT βρίσκεται στο 13,2%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 6,2%.

Το 48% του συνολικού βιβλίου παραγγελιών δεξαμενόπλοιων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (53 x VlCC, 45 x Suezmax, 80 Aframax/LR2, 26 x Panamax/LR1, 145 x MR2, 33 x MR1, 135 x Small Tankers (>= 10.000 DWT)).

Το 12% των δεξαμενόπλοιων που παραγγέλθηκαν το 2024 είναι προγραμματισμένο να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.

Κοντέινερ:

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους TEU βρίσκεται στο 24,9%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 26,7%.

Το 29% του βιβλίου παραγγελιών εμπορευματοκιβωτίων έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (94 x ULCV, 60 x VlCV, 56 Neo-Panamax, 11 x Panamax, 21 x Handy, 44 x Feeder).

Το 39% των εμπορευματοκιβωτίων που παραγγέλθηκαν το 2024 έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα.

LNG

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται στο 52,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 52,6%.

Το 23% του βιβλίου παραγγελιών LNG έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (2 x LNG 0-15k cbm, 6 x LNG 16k-100k cbm, 51 x LNG 141k-200k cbm, 24 x 201k+ cbm)

Το 52% του LNG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2028 ή αργότερα.

Υγραέριο:

Η τρέχουσα αναλογία βιβλίου παραγγελιών προς στόλο σε όρους CBM ανέρχεται σε 39,4%, ενώ την ίδια περίοδο του 2023 ήταν 24%.

Το 45% του βιβλίου παραγγελιών υγραερίου έχει τοποθετηθεί εντός του 2024 (71 x VLGC, 6 x LGC, 32 x MGC, 10 x Handy LPG, 14 x Small LPG).

Το 16,5% του LPG που παραγγέλθηκε το 2024 έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 ή αργότερα.

Διαβάστε ακόμη

O Έλον Μασκ «σφύριξε λήξη» για τον νικητή των εκλογών (tweets)

Οι αγορές υποδέχονται στα… πράσινα τον Τραμπ – Aνοδος στην Ασία, ράλι στα αμερικανικά futures

Ο λευκός καπνός και ο Λευκός Οίκος, ο Κ.Μ και η μεσαία τάξη, το HeliKon και ο ΑΔΜΗΕ, ο γλυκός καφές των εκπαιδευτηρίων Δούκα, το χρυσό μέρισμα της Αττικής Οδού

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα