search icon

Ναυτιλία

Συνεργασία ABS-Hyundai για νέο σύστημα δέσμευσης και αποθήκευσης CO2

Η δέσμευση και η μεταφορά του άνθρακα αποτελούν βασικά στοιχεία της αλυσίδας αξίας του άνθρακα για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση

Ο αμερικανικός νηογνώμονας ABS χορήγησε έγκριση επί της αρχής (AiP) στην HD Hyundai Mipo (HMD) για το σχεδιασμό ενός συστήματος περιορισμού υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO2).

Η AIP παρουσιάστηκε στην Gastech 2024 και αποτέλεσε το αποκορύφωμα ενός κοινού αναπτυξιακού έργου μεταξύ του ABS και της HMD. Η HMD ανέπτυξε ένα σύστημα συγκράτησης φορτίου βελτιστοποιημένο για ένα μεταφορέα LCO2 35.000 cbm χρησιμοποιώντας νέα υλικά δεξαμενών φορτίου.

Ο ABS ολοκλήρωσε τις αναθεωρήσεις σχεδιασμού με βάση τις απαιτήσεις της κατηγορίας και του νόμου για τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου.

Η δέσμευση και η μεταφορά του άνθρακα αποτελούν βασικά στοιχεία της αλυσίδας αξίας του άνθρακα για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση. Ο ABS αντιλαμβάνεται ότι αυτές οι προσπάθειες απαιτούν συνεργασία και είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με καινοτόμους όπως η HMD για την προώθηση των τεχνολογιών περιορισμού του LCO2 δήλωσε ο Patrick Ryan, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας της ABS.

Εν μέσω αυξανόμενου ενδιαφέροντος για τη δέσμευση και αποθήκευση άνθρακα (CCS) ως μια πολλά υποσχόμενη πράσινη τεχνολογία για την αντιμετώπιση των εκπομπών CO2 από τη ναυτιλία, οι θαλάσσιες μεταφορές αναμένεται να κυριαρχήσουν στην αλυσίδα αξίας CCS, γεγονός που προβλέπεται να οδηγήσει σε αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορείς υγροποιημένου CO2 (LCO2).

Διαβάστε ακόμη

Η μάχη της κάψουλας του καφέ – Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι παίκτες στην Ελλάδα

Το υπερόπλο που αποκτά η Ελλάδα – Πώς οι ψηφιακές φρεγάτες Belh@rra θα «κλειδώνουν» Αιγαίο και Αν. Μεσόγειο (pics + vid)

Το σοκ στην κρουαζιέρα από την επιβολή τέλους επιβατών και η επόμενη ημέρα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version